Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jodå, det finns det! (Men det är en gammal lift)Det finns inte sådana liftstolpar i Sverige?
Björnrike har bara moderna kopplingsbara liftar. Men du har hittat rätt landskapBjörnrike med Sersån
Driver ni med mig? Det är väl allmänt känt vad jag anser om SkistarVargen /vemdalen
var det inte du som gissade på "Ljungdalen" när jag frågade efter skidort nyligen...?Dunsjöliften. Är det rätt så skäms jag lite för där var jag för en månad sen.
Äää såg nu att kyrkan ligger fel.
Det gjorde jag : ). Nu hade jag vett nog att skriva rätt namn på anläggningen jag gissar på iallafall.var det inte du som gissade på "Ljungdalen" när jag frågade efter skidort nyligen...?
jag bjussar på en ledtråd: Samma fallhöjd som Dunsjöliften men här finns flera liftar. Riktigt mysigt ställe!
Nej, finns inte många kvar att gissa påTänndalen
Äntligen får jag gå och lägga mig!Liftstolparna ser ut som Tännäskröket.
Äää , här ska jag spendera fm på akuten ( inget farligt tror jag) så finns det ingen bildgåta jag kan svara fel på. Attans.Ny bildgåta kommer i morgon fm.
Godnatt….![]()
Det var ju ett iller-snabbt svar.... men tyvärr fel.Gardasjön
Nej, tyvärr inte heller rätt.Lago Maggiore?
Rätt!Ändrar mig, Luganosjön. Likadant staket vid Lugano’s strandpromenad.
Jag avstår - för lätt.Nu får ni stå på tå…denna kommer gå snabbt. Svarar jag inte och ni är överens om att det är rätt så kör vidare. Läkaren kanske kommer snart. Vilken ort.
Det är den tänkta motorvägen till en Rumänsk skidort, men EU-bidragen tog slut?Hoppas Christiam kommer ut ok - man vet aldrig med dessa läkare…
1. Vad är detta för skidrelaterad konstruktion?
2. Var är vi?
Visa bilaga 11176
Att jag han med röntgen innan rätt svar kom trodde jag aldrig.
”Bromsbacke” i motlut för backhoppare.
Vart - Övik.