STORPOTATEN
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tjusig bild! Men nu lär det att bli sån där pinsam tystnad då ingen vill knäcka bilden pga av dess enkelhet att bildgoogla.. Eller så är det bara jag förstås.... 
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är bara du som fuskar.Tjusig bild! Men nu lär det att bli sån där pinsam tystnad då ingen vill knäcka bilden pga av dess enkelhet att bildgoogla.. Eller så är det bara jag förstås....![]()
Inte skulle väl jag.... Jag bara påpekar möjligheten att "fuska"...Ja, det är bara du som fuskar.![]()
Vi har nog vant oss vid en ibland extrem svårighetsgrad här, ofta följt av en lika extrem förmåga att hitta rätt...Tjusig bild! Men nu lär det att bli sån där pinsam tystnad då ingen vill knäcka bilden pga av dess enkelhet att bildgoogla.. Eller så är det bara jag förstås....![]()
Man blir litet sugen...Det finns en obemannad turistföreningshytta, uppe i fjällen från Trollfjord, Trollfjordshytta som är en utmärkt basläger om man vill göra toppturer i området.
![]()
Trollfjordhytta
Trollfjordhytta – spektakulær beliggenhet!Hytteanlegget ligger flott til ovenfor den berømte Trollfjorden på Austvågøy. Den består av Store Trollfjordhytta (bygget 2018) og Lille Trollfjordhytta. Det er også en kombinert sikringsbu og badstu.Rett ved hytta finner du Isvasshaugen (merket høyde 504 iut.no
Nej, inga bilder tyvärr, bodde i Arcs 1800.Ofan, inget minne av att du lagt ut några bilder därifrån..? Kanske inte har några bilder iofs....
Ser intressant ut, de har ett liftkort för flera småorter där på nationsgränsen mitt genom Tyrolen... Ibland måste man tvinga sig bort från de uppenbara närliggande magneterna för att hitta små pärlor. Det får väl bli till pensionen (med rabatt på liftkorten!)... i några små och okända skidområden i Vinschgau, Italien...
Grönligrottan?Var är vi nu? Namnet på det jag söker hänger ihop med tidigare bild.
Ja, Watles, Schöneben och San Valentino har jag varit. Skulle gärna prova Sulden vid foten av Ortler också. Sen finns det ett litet skidområde i granndalen Langtaufers också. Nauders ligger också alldeles intill och är betydligt större.Ser intressant ut, de har ett liftkort för flera småorter där på nationsgränsen mitt genom Tyrolen... Ibland måste man tvinga sig bort från de uppenbara närliggande magneterna för att hitta små pärlor. Det får väl bli till pensionen (med rabatt på liftkorten!)
Winter holidays in Venosta Valley - Skiing in South Tyrol
You can look forward to the longest ski season in South Tyrol, limitless cross-country skiing in three countries, or snowshoe hikes in the Stelvio National Park.www.vinschgau.net
De byggde ju ihop Schöneben (Reschen) och Haider Alm (St Valentin) härom året, och personligen tycker jag de tänkte lite tokigt.Ja, Watles, Schöneben och San Valentino har jag varit. Skulle gärna prova Sulden vid foten av Ortler också. Sen finns det ett litet skidområde i granndalen Langtaufers också. Nauders ligger också alldeles intill och är betydligt större.
Näe, jag hittade ingen koppling, men tyckte bilden jag hittade påminde tillräckligt mycket för att förbise från sådana petitesser...Det är inte Grönnligrottan, men nu är vi i rätt land och så tappade vi kopplingen till förra bilden
Björkliden?
Haha.Bjursås?
Haha, varken eller. Men var där för två (?) år sen och blev inte helt imponerad av backarna. Men det kan säkert funka bra för barnfamiljer med småbarn. Nu ska jag leta bild.Haha.
Och jag som hade massa ledtrådar för att ni skulle hitta Dalarnas Schweiz som en gång i tiden hade Sveriges bästa park.
Bra jobbat @erik_lagg.
Är det så att du är mas eller minns du när jag önskade bilder från Dalarna?