Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

AD576664-A1F2-4FD5-AC6E-6379F6F0F8C9.jpeg

Fortsätter på sommartema, Vad heter sjön?

Uppdaterar med en till bild: här åker man upp eller om man så vill ner
A0186673-7BF3-4CA4-B2C1-C8184C9481C4.jpeg

Senast ändrad:
Det finns ju många berg däromkring som ser ut så, och det första jag tänker på är Wilder Kaiser. Men det är ju lite långt ifrån Neukirchen så det är nog inte rätt.:unsure:

Det finns ju många berg däromkring som ser ut så, och det första jag tänker på är Wilder Kaiser. Men det är ju lite långt ifrån Neukirchen så det är nog inte rätt.:unsure:
Wilder Kaiser, eller Kaisergebirge, är helt korrekt. Högsta toppen - Ellmauer Haltspitze.
Nu har du tre punkter......lite klokare? 😉

Över till @PisteCarver

Wilder Kaiser, eller Kaisergebirge, är helt korrekt. Högsta toppen - Ellmauer Haltspitze.
Nu har du tre punkter......lite klokare? 😉

Över till @PisteCarver
Oops det var alltså rätt!😲
Har ni varit i Skistars St. Johann i.T.?:ROFLMAO:;)

I så fall så kommer @Ivo del Scandi aldrig mer att med sin skoter dra upp dig på Helagsmassivet igen.;)

Då får jag väl leta upp en bild då....:unsure:

Överlag tycker jag att soptunnor får för lite uppmärksamhet här, så det skall vi råda bot på. Vad heter haket som inhyser tunnan?

Bilagor

• FF792C8D-F937-4AA2-A6C6-36C65151C318.jpeg
    FF792C8D-F937-4AA2-A6C6-36C65151C318.jpeg
    651.8 KB · Besök: 69
Tackar. Om Budvar visste jag direkt, att vi är i Finland! (Också Krusovic öl säljs allt för mycket här) Jag ville dricka mycket hellre Mariestad eller Eriksberg! Nu, nummer 1: Vilket skidområde? Nummer 2: Varför är just det där skidområdet viktigt för Finska skidåkningen? Måste få 2 rätt!
thumbnail_20211229_123110.jpg

Yepyep. Du har bollen
Tackar. Om Budvar visste jag direkt, att vi är i Finland! (Också Krusovic öl säljs allt för mycket här) Jag ville dricka mycket hellre Mariestad eller Eriksberg! Nu, nummer 1: Vilket skidområde? Nummer 2: Varför är just det där skidområdet viktigt för Finska skidåkningen? Måste få 2 rätt!Visa bilaga 14902
Vågar man gissa på vuokatti? Och den andra tunneln som inte syns på bild e viktig? Eller urheiluopisto? Eller matti nykänens bravader?

Tillbaka
Topp