Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Visst är det Mount Pourri sett nedifrån från byn Sainte Foy. Till höger i bild ser vi nedre delen av Aiguille Rouge. Nattpasset är ditt @PisteCarverDet är Mont Pourri från Sainte-Foy sidan.
Tyckte annars att kyrktornet såg ganska "Aosta" ut.
Det är helt korrekt!Östlicher Daunkogel?
Mycket bra ledtråd! Så Hemavan!Ser ut som ett längskidåkningscenter, förutom på vad folk har på sig då...![]()
"Ledtrådar" från någon som inte vet svaret bör användas med försiktighet! ;-)Mycket bra ledtråd! Så Hemavan!
Nä, Ramundberget är betydligt mera "alpint" och högre runtomkring.Har möjligheten Ramundberget så där flack terräng?
Helt korrekt! Samma bild zoomad och med gubben från Lillehammers OS uthuggen i skogen på andra sidan dalen kvar ses till vänster i bild nedan.hafjell. "gubben" är bortredigerad
Imponerad av ert mod....
Frågan lyder:
Vad heter coluairen och vad heter mannen?
Haha, fanns visst ljud till videonFast det såg mest ut som om det var ”Klot-Ove”……
(men när du säger Danne och Ellas fall i videon så måste jag väl ändå gissa på det….)
Det är andrenalinkicken man vill åt! Fast många gör det väl för att skryta mest? Eller som i det här fallet för en video med en riktigt stor vurpa.Imponerad av ert mod....
Men jag måste ändå fråga, är det "kul" att hasa sig ner i en sån där ränna?![]()
Nä du får göra om och göra rätt @Ivo del ScandiHaha, fanns visst ljud till videon
Kan det vara så att @STORPOTATEN är den riktige Danne die hard?
Över till @Hawk100 som kanske har fler bilder på vår legendariske potatis..?
Jag ska just iväg med skotern till service (den riktiga topptursäsongen står för dörren!!)
Vill du ha en adrenalinkick så kan du väl åka till Wengen och köra utan bromsar utför Hundschopf, och då får du dessutom "åka" skidor också.Det är andrenalinkicken man vill åt! Fast många gör det väl för att skryta mest? Eller som i det här fallet för en video med en riktigt stor vurpa.![]()
Jag är farträdd, då passar branta ställen där man måste hasa bättre.Vill du ha en adrenalinkick så kan du väl åka till Wengen och köra utan bromsar utför Hundschopf, och då får du dessutom "åka" skidor också.![]()
Det tror jag inte på...Jag är farträdd,![]()
![]()
Haha...vafaan, den där videon är ju bannlyst @Ivo del Scandi !!Frågan lyder:
Vad heter coluairen och vad heter mannen?
Möjligtvis Danne Died hard?Kan det vara så att @STORPOTATEN är den riktige Danne die hard?
Precis, man är ju en "entertainer"....Håll till godo!Det är andrenalinkicken man vill åt! Fast många gör det väl för att skryta mest? Eller som i det här fallet för en video med en riktigt stor vurpa.![]()