Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
skoterspår på Kebtoppen??ja tack! kebnekaises sydtopp är svaret.
ny bild antivkitet, nu far jag ut och åker puder. pjuh.
Nja, ska man vara lite noggrann är skoterspåren på väg upp i Kitteldalen där det fanns en kontroll på KebClassic. De hade säkert nåt slags specialtillstånd. Just den där helikoptern var inte en heliskioperatör utan en skattefinansierad verksamhet. Men i sak håller jag med.skoterspår på Kebtoppen??
(sen är det ju skandal att Helikopter är tillåtet på landets högsta berg - mitt i en nationalpark)
Nej. Söder om SvegTrolltunet?
Vatnahalsen?Häpp. Annat än förra veckan med vindpackad snö och allt uppkört när vi senioralpinister kom fram. Dock fräsig bansträckning. Nåväl, ny bild och fråga:
Vart är vi på väg? Namn på hotellet tack.
skoterspår på Kebtoppen??
(sen är det ju skandal att Helikopter är tillåtet på landets högsta berg - mitt i en nationalpark)
JA! Overlook Hotel på riktigt. Kalle, bollen är din.Vatnahalsen?
Visst är det så! Funderade på att bänka dig, men det gjorde du ju så bra självNu tycker jag att jag har bänkat mig själv tillräckligt länge.Du är på Galtiberggletscher, N/NO om Gletscherlift på Titlis.
Bra slänt det där, där har man snurrat några varv...Visst är det så! Funderade på att bänka dig, men det gjorde du ju så bra själv
Bilden tagen förra söndagen när det hade klarnat över 2600 möh efter fredagens och lördagens snöfall. Såhär såg det ut på närmare håll
Menar du det som svar eller bara ledtråd åt andra?
Det var väl ett mycket tydligt och fullständigt svar, eller hur?Menar du det som svar eller bara ledtråd åt andra?Ger rätt för det.
![]()
För alla andra då: Zug heter stan, Zugersee heter sjön.Det var väl ett mycket tydligt och fullständigt svar, eller hur?![]()
Såklart!Ingen på hugget? Savognin
Nej, men rätt land.Andermatt?
Aha, de har visst några liftar där ja. Det här är en mycket större och bekantare ort.Spiringen?
Yes! Trodde det var allmänt känt att jag hängde där en sommar och att den skulle ryka på 2-3 sekunder.
Nej, dessutom glömde du B delen
Jaa, jaa, har du en biljett för mig till 80-talet? Jag kan betala mycket.Nej, dessutom glömde du B delen
Du vill till baka till 80 talet? Som tips kan du kolla back to the future 1,2,3 där kan du kanske få några konkreta tips på hur man förflyttar sig i tid. Om det verkar omständigt att förverkliga kan du ju gå in till närmaste h&m och ekipera dig tidstroget, sen söker du fram en volvo 340 , eller snnan bakhjulsdriven bil, å sen e e nog bara rockenroll. Du behöver inte tacka mig för tipsenJaa, jaa, har du en biljett för mig till 80-talet? Jag kan betala mycket.