Kalle_Luzern
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Albonabahn II? Edit: Nej, kan det ju inte vara...
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sådärja!!! Nu är vi i alla fall inom rätt liftkortsområde och letar.Flexenbahn?
Lite svalare än @STORPOTATEN s gissning….Albonabahn II? Edit: Nej, kan det ju inte vara...
japp! Där satt den!!!Auenfeldjet?
Det hade man ju aldrig trott att det fina folket i Lech skulle tillåta att en av deras gondoler blev så nedklottrad...japp! Där satt den!!!
Snyggt!!![]()
Säkert nattlig graffiti av någon aktivistgrupp, och det finns inga klottersanerare stationerade i "fina" Lech.Det hade man ju aldrig trott att det fina folket i Lech skulle tillåta att en av deras gondoler blev så nedklottrad...![]()
Säkert nattlig graffiti av någon aktivistgrupp, och det finns inga klottersanerare stationerade i "fina" Lech.![]()
Nej, det är pistnamn.Bildgåtan… Fast och Slow?
Det var faktiskt en "konstnär" som gjort utsmyckningen. Till något evenemang, dock mins jag inte vilket. Det fanns en skylt inne i gondolen, men jag glömde fota den......Säkert nattlig graffiti av någon aktivistgrupp, och det finns inga klottersanerare stationerade i "fina" Lech.![]()
Var det Falukorvs-nissen?Det var faktiskt en "konstnär" som gjort utsmyckningen. Till något evenemang, dock mins jag inte vilket. Det fanns en skylt inne i gondolen, men jag glömde fota den......
Imponerande!Hockeyspelaren med igen?![]()
Foppa och Spei?
Ja, utan insides på var du varit på skidsemester hade det ju varit omöjligt i princip...Imponerande!
Jag trodde att det skulle bli nödvändigt med fler ledtrådsbilder.
Pisterna Foppa och Spej är det.
I skidområdet Bergün/Darlux.
Och @fredw 's gissning var ju rätt bra ändå.
Röd pist = Fast och blå pist = Slow.
Din tur igen @Kalle_Luzern !
Va, +4000 meter - är det Anderna månntro?Kullen är populärt utflyktsmål för invånarna i en större stad som ligger precis norr om.
Flera av bergen som syns är 4000+ m (om någon nu missat vilka berg som syns)
Japp, stämmer bra med Gurten. Berns lilla husberg, 858 m. Fin utsikt mot Berner alpen.Va, +4000 meter - är det Anderna månntro?
Eller skall vi slå till på Gurten.
Såg precis att du är aktiv igen @STORPOTATEN .Nöter på. Och hoppar till Zillertal level 79 där några lyckliga lirare lagt ett par spår....
Vad heter toppen?
Visa bilaga 18185
Haha, din räv. Snyggt, Level 79 avklarat, och som du ser blir det stora luckor här, snart framme vid 100. Men först får du lägga upp ngt fräscht.Såg precis att du är aktiv igen @STORPOTATEN .
Kan det möjligen vara Grierer-Kar-Spitze 2952m?
Väntar fortfarande på ”level 100”.![]()
Ja, Zillertal är ganska lätt eftersom bergen ser ut på ett sätt åt ena hållet, och på ett annat sätt åt andra hållet.Haha, din räv. Snyggt, Level 79 avklarat, och som du ser blir det stora luckor här, snart framme vid 100. Men först får du lägga upp ngt fräscht.
Nedan har vi för övrigt toppen med lite mer bekanta omgivningar.
Visa bilaga 18186
Såja, nu har jag gett mig till tåls i två (ett par) timmar som du sade. Come on.Nu får ni ge er till tåls ett par timmar (sitter lite dåligt till utan tillgång till färska bilder), innan det kommer något från.
Hold yourSåja, nu har jag gett mig till tåls i två (ett par) timmar som du sade. Come on.
![]()
![]()
Vad menar du exakt? Mellan högsta och lägsta synliga punkterna? Eller på liften/pisten?Hur många fallhöjdsmetrar syns i bilden?
Närmast innan kl. 20.30 vinner!
Tror det är personen i Dope-hoodien som efterfrågas, så jag säger 1,8 fhm!Vad menar du exakt? Mellan högsta och lägsta synliga punkterna? Eller på liften/pisten?![]()
Ja, precis så!Vad menar du exakt? Mellan högsta och lägsta synliga punkterna?![]()
Vi är där jag var och åkte skidor under Påskhelgen.Är vi i Skandinavien?
1156 meter