Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Var inte lätt den där! 🥴 Nu blir det lättare.
Här satt vi på en terass, vid vilken liftstation?
001.png

Säkert nattlig graffiti av någon aktivistgrupp, och det finns inga klottersanerare stationerade i "fina" Lech.:LOL:

Den där horisontella liften hämtar upp och lämnar av kreti och pleti (som mig) från billigare Warth… Tror inte att så många från hotellen i Lech skulle våga sig så långt ut i vildmarken!

Bildgåtan… Fast och Slow?

Imponerande!
Jag trodde att det skulle bli nödvändigt med fler ledtrådsbilder.

Pisterna Foppa och Spej är det.
I skidområdet Bergün/Darlux.

Och @fredw 's gissning var ju rätt bra ändå.
Röd pist = Fast och blå pist = Slow.

Din tur igen @Kalle_Luzern !
Ja, utan insides på var du varit på skidsemester hade det ju varit omöjligt i princip... :rolleyes:
Bryter av med en höstpanoramabild, från vilken kulle har jag tagit den här bilden?
005.JPG

Kullen är populärt utflyktsmål för invånarna i en större stad som ligger precis norr om.
Flera av bergen som syns är 4000+ m (om någon nu missat vilka berg som syns :LOL: )

Såg precis att du är aktiv igen @STORPOTATEN .
Kan det möjligen vara Grierer-Kar-Spitze 2952m?
Väntar fortfarande på ”level 100”.;)
Haha, din räv. Snyggt, Level 79 avklarat, och som du ser blir det stora luckor här, snart framme vid 100. Men först får du lägga upp ngt fräscht.

Nedan har vi för övrigt toppen med lite mer bekanta omgivningar.
1651664341381.png

Haha, din räv. Snyggt, Level 79 avklarat, och som du ser blir det stora luckor här, snart framme vid 100. Men först får du lägga upp ngt fräscht.

Nedan har vi för övrigt toppen med lite mer bekanta omgivningar.
Visa bilaga 18186
Ja, Zillertal är ganska lätt eftersom bergen ser ut på ett sätt åt ena hållet, och på ett annat sätt åt andra hållet.:)
Och så har man ju sett vyerna några gånger….;)

Nu får ni ge er till tåls ett par timmar (sitter lite dåligt till utan tillgång till färska bilder), innan det kommer något från 🇳🇴.

Ska på Brf-möte… 😩😩😩 Slår till med 2000 meter. Så om ni inte börjar svara snart så vinner jag ändå! 😉

Tillbaka
Topp