Ivo del Scandi
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
shamrock
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Shamrock Irish pub kallar de sig ja.shamrock
Kan det vara Rut i Skut som läser godnattsagor?Vad föreställer bilden?
ja, visst är det norra europas mest kända skidbergKan det vara Rut i Skut som läser godnattsagor?
Rätt sida om Sveg.Årekabinen
Dags att byta till ”norr eller söder om Vallåsen”.Rätt sida om Sveg.
(Om man Googlar på Sveg hur många träffar landar i den här tråden? Inser kommunalrådet att kommunen inte bara hamnat på kartan utan snudd på utgör dess mittpunkt i likhet med Greenwich?)
Tänkte också Björkis ( svarta Björn). Men baren får jag inte till. Kan det vara Rallaren på hotellet kanske?Ser att du lagt till ledtråd efter min förra gissning, så antar att den är fel…
Kitteldalsliften?
Snöbaren kanske tänkte jagTänkte också Björkis ( svarta Björn). Men baren får jag inte till. Kan det vara Rallaren på hotellet kanske?
Ja det var bättre tänkt ⛷Snöbaren kanske tänkte jag
Den hoppbacken, som jag hoppas du provat, återfinns i Marbach?Hade en bild redo, men nu ute och drar så tar en färsk från mobilen. Var finns den här backen? Granne med ett litet skidområde. Hoppas det inte blir omöjligt.
Visa bilaga 19382
Visst är det så. Att den står i Marbach dvs, har inte hoppat.Den hoppbacken, som jag hoppas du provat, återfinns i Marbach?
Det är helt ok, men då har du hastigt och lustigt fått dig ett mål här kommande vinter!Visst är det så. Att den står i Marbach dvs, har inte hoppat.![]()
Därifrån där han står skulle jag kanske våga ta sats och hoppa…Det är helt ok, men då har du hastigt och lustigt fått dig ett mål här kommande vinter!![]()
Vi spinner vidare på hoppbacke-temat. Här är faktiskt ett par backar som vi hoppade i, var återfinner vi dem?
Visa bilaga 19383
Visst är det på Bosön, när man fortfarande var ung och hade lite "cojones" kvar.Tänkte först Säfsen men kan det vara i Stockholm,Bosön.
Edit ändrade Kläppen till Säfsen. Och gissningen till Bosön.
Säffsen, Bosön och Järpen vill jag minnas att det finns såna så lite tur med gissningen.Visst är det på Bosön, när man fortfarande var ung och hade lite "cojones" kvar.
Bilden är din @Christiam
nordalsliften?Säffsen, Bosön och Järpen vill jag minnas att det finns såna så lite tur med gissningen.
Sen var det detta med att lägga upp bild också….
Vad heter liften?
Nope! Men samma design på kroppen. Det står orten på den om inte bilden skulle vara så grynigÄr det så enkelt som Titlis rotair?![]()
Det e möjligt men det är inte denhärKapstaden i Sydafrika har en liknande
Självklart e det den. Var det du eller google som visste det?Kan det vara den i Palm Springs?
Kom ihåg att det finns en i USA, men inte exakt var så det fick google hjälpa mig med.Självklart e det den. Var det du eller google som visste det?
Du kunde hålla dig så längre i alla fall.Falginjochbahn.
Snygg bild, Kaiserwetter!Du kunde hålla dig så längre i alla fall.
Bilden är från en fin försäsongsdag den 5 nov förra året.
Över till @Kalle_Luzern !