Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Svara snabbt och bättra på då!Fredagsmys? Jag undrar vad som hände med Disco-Duck-Friday?
Har ju liksom tagit fram platåpjucken och discokulan här. Redo!![]()
Aha?!Fredagsmys? Jag undrar vad som hände med Disco-Duck-Friday?
Har ju liksom tagit fram platåpjucken och discokulan här. Redo!![]()
Jösses, skall det där vara en Potat?
Hinner tyvärr inte, precis kommit hem och skall nu vidare på Fernet-festival.Svara snabbt och bättra på då!![]()
Håller med.Jösses, skall det där vara en Potat?
Ser nog mer ut som en Disco-Meatloaf...
De där lavinstaketen borde du känt igen kan jag tycka…PC, Trodde det var dina ”drasuter” i liften så jag dribblade bort mig själv…Var ju nyss där.
Tyvärr inte fiskat gädda på över 10 år. Inte redo att ge upp skidsäsongen riktigt än, tyvärr dåligt väder i morgon ser det ut som.Lindau, Bodensee? Hur hinner ni ännu den här leken? Både fiske och forspaddlingsäsonger är i full fart. Just kom hem från forsar, i morgon blir det gäddfisket.
Glöm Jever, råkade stå i ett hörn i baren där jag ”fredagsmös” på jobbresan. Weissbier har de bra i regionen, men Lindau närmare än bryggeriet vad gäller region. Tornet stå i en småstad vars namn har med bäver att göra.Wangerooge? Konstigt! Jever+leuchtturm+weissenbier=???
Ja, Biberach a.d. Riss sökte jag. Var på jobb där för två veckor sen. Måste köra dit igen på söndag.Altså nu snurrar det, tornet ligger i Biberach an der riss. Vilket jag faktiskt tom besökt men vad var frågan? Eller har vi bytt till jeopardy?
Yes rätt plats. Lägger inte in nån politik i låtvalet, det var det närmaste en ledtråd passande fredagsrock jag fick ihop skramlat imårseUltima Thule? Huh! Skrämmande! Jag tror vi får här i Finland nu en sådan regering, att snart Orban och Erdogan är våra bästa vänner... Men, är bilden från Hemavan?
Usch då, en längdåkare har precis blivit överkörd av pistmaskinen och släpad ett hundratal meter där under. En ruggig historia, särskilt som det hänt 20 ggr i vinter.En annorlunda fråga, vad har just hänt? Det där hände kanske 20 gånger i vintras.Visa bilaga 24746
Visa bilaga 24747
Just så! Jag förstår inte alls, hur kan det hända varannan vecka. Din tur @Ivo del ScandiEn slang har sprungit läck så giftig hydralolja runnit ut.
Händer hela tiden i skidanläggningar, vilket är helt skandalöst.
Miljörörelsen och myndigheterna måste vara blinda. Borde vara rejäla böter för sånt här![]()
Kanske lilla Frida?Usch då, en längdåkare har precis blivit överkörd av pistmaskinen och släpad ett hundratal meter där under. En ruggig historia, särskilt som det hänt 20 ggr i vinter.
Måste vara åtminstone Nordens farligaste längdspår!![]()
Jajjamen!Den backen har jag tillbringat många friluftsdagar och andra skiddagar i. Litsbacken
Norska skidlegender är man kanske inte så vass på, men Torgrim Vole är väl värt ett försök?Det är inte Per Mundhjeld och han på min bild är inte alls kort.
Herr Schirmer?Det är inte Torgrim Vole. Lägger upp en ny bild kl 20
Tormod tänker du säkert på. Som tillsammans med Tomas Olsson skulle skida Everests nordsida, vilket ju slutade väldigt tragiskt.Granheim har jag läst någon artikeln om, förnamnet minns jag inte men gissar på Jon-Arne, Karl-Aksel eller annat dubbelnamn……
Det stämmer bra det, hemskt sorglig intervju/artikel.Tormod tänker du säkert på. Som tillsammans med Tomas Olsson skulle skida Everests nordsida, vilket ju slutade väldigt tragiskt.![]()