Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gäller att tänka på vätskebalansen ja!Ja, Brunni. Den där veckan, många år tillbaks, var det så varmt, jag tror nästan 15 grader, på sista veckan av februari, att det var hårt. Vi var tvungna att dricka mycket öl hela tiden.
@Kalle_Luzern igen
Nope. Men helt rätt land!!Roc des Verdons?
Bra där!!!Aperolsp(r)itze?
Nej, du är alldeles för långt norrut. Och i fel land.Sälkastugan?
Ganska nära! Men fel sjö. De stora bergen ligger mellan denna plats och Juvvasshytta.Juvvatnet med Juvvasshytta?
Ännu längre söderut!Leirvassbu?
Där satt den. Det var fullt i stugorna så han fick sova i tält. Bild nedan från i lördags morse.Fondsbu, sjön heter Bygdin.
Herrligt! Ser att jag vintervandrat för lite de senaste 10 årenDär satt den. Det var fullt i stugorna så han fick sova i tält. Bild nedan från i lördags morse.
Gåtan till Kalle!
Visa bilaga 24765
Jag ser en dansk flagga så det måste väl vara liften på Copenhill??Ser ut som ett fint ställe!
Skönt att komma ovan molnen. Vilken lift tog jag hjälp av här?
Visa bilaga 24766
Och Hook’s Creek där borta på andra sidan?Jag ser en dansk flagga så det måste väl vara liften på Copenhill??
![]()
Ja molnen liknar litet dimman här…Och Hook’s Creek där borta på andra sidan?![]()