Kalle_Luzern
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Så är det. Syns väl om man tar tåget från Zürich västerut (Bern, Wallis, Geneve osv.).Är det Aarburg?
Bilden är din @Snowgod
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Så är det. Syns väl om man tar tåget från Zürich västerut (Bern, Wallis, Geneve osv.).Är det Aarburg?
Då får man nog tajma resan väl…Ja, jevlar. Det är ju den älskade Punta Jolanda liften. (Drömmer om att någon gång få åka Jolandaskogen i djup snö)
Klart fjällens pärla ska ha en bergbana!har Falun fått en bergbana??
googlar:
"Bergbanan är obemannad och fungerar som en hiss. Tryck på knappen så kommer den och hämtar dig. Det får plats 4-6 cyklister varje tur och det tar bara några minuter upp till toppen. Det är enkelt att köra på och av cykeln på bergbanan."
shit vad coolt!!
exaktimentlo!
Jag skannade faktiskt av en större sjö i Jämtland först utan napp så... Vet ju att mannen från Frösön rör sig över stora områden!(jag hoppades dock kunna lura någon att bilden var från Jämtland..)
Valen?
Edit: eller Björnshuvudet snarare kanske?
Visst är det så, här slutar lilla och många varianter av mellan. Man inser skillnaden i belastning, farmförallt på knäna, när man går ner istället för att åka skidor. Jochpass - Trübsee (drygt 400 fhm) tog nästan 30 minuter i går, jämfört med kanske 6-7 min när det är lättåkt på skidor.Det borde ju vara Sulzli?![]()
Inte Tännäskröket.Tännäskröket? Ivo i svarta kläder?
Parantesen stämmer!Eikesdalen?! (Kan fick lika gärna vara alperna)
Högst upp vid liftens toppstation, ja.Nere vid ski&spa i Norefjell tycker jag mig se. Åkte där några varv med barnen, inte sååå mycket träd![]()
Var är den här bilden tagen och vem är den svartklädda figuren som går där framför?
Han ”tvingade” mig även att åka flera gånger i den där skogssluttningen i bakgrunden, det var gott om snö men en j-vla massa träd i vägen…
Visa bilaga 25415
La Flegere med Aig de la Floria?Jag snor den! Var är jag ute och går en fin dag? Visa bilaga 25416
Exakt, ovanför Index-liften mot col del la Floriaz. Åkte ner på samma sidan dock då det var slutet på dagen.La Flegere med Aig de la Floria?