Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du har rätt i sak. Typ. Men fel i frågeställningarna.Jag ser flera såna typiska franska skidortshus. Påminner mig om de flesta franska skidorter, men kanske mest Les 2 Alpes?
Misstänkte det, men du har ju hittat något, så du är en bit på vägen.Edit: men när jag läser frågan igen har jag nog inte fattat vad du är ute efter.![]()
Flera liftar???Ser onekligen trevligt ut!
I den här bilden finns flera stycken av något som påminner om en annan skidort. Vad finns det fler av, och vilken skidort påminner de om?
Visa bilaga 27167
Liftar säger du.....ja kan ju vara en del av svaret kanske?Flera liftar???
Påminner därför om Kläppen….!!
Jajamen, och runt den liften finns ju även 4 pister som heter Vallee Blanche (1-4), så hela klabbet tar oss till Chamonix och den berömda naturupplevelsen i kö !!Är det för att ena liften heter Vallée Blanche och påminner om Chamonix?![]()
Trots ett oförsvarligt antal resor runt ostlandet försöker jag inte ens öppna swisstopo. Men en gisdning ger väl ledtråd så Säntis?Ett par stenbockar i sitt rätta element. I bakgrunden en bergstation. Var heter berget?
Visa bilaga 27184
Edit med ledtråd: bockarna bor i nordöstra Schweiz…
Nu har du hittat berget jag stod på. Så nu är det en barnlek att hitta berget som syns? Så många kabinbanor har det inte där borta. Fast fler än Sverige förstås.Trots ett oförsvarligt antal resor runt ostlandet försöker jag inte ens öppna swisstopo. Men en gisdning ger väl ledtråd så Säntis?
De va de värsta. Kronberg?Nu har du hittat berget jag stod på. Så nu är det en barnlek att hitta berget som syns? Så många kabinbanor har det inte där borta. Fast fler än Sverige förstås.![]()
Visst är det Kronberg i Appenzellerland, finns en kabin upp från Jakobsbad där.De va de värsta. Kronberg?
Utförligt svar! Yes vi var i narvik å påväg mot riksgränsen, men kunde nog gokänt hem sängen eller what notEller hotellet på bilden ligger i Narvik, men ni kanske var på väg till Riksgränsen, Lofoten, Lyngen, eller kanske bara hem….?![]()
Rätt land fel by.Gösser, så borde vara Österrike. Små berg, så chansar på Kitzbühl.
Nix men du är nåt på spåret...Zell am Zillertal?
Fel du var närmare förutGösser? Hmmm. Inte Zipfer eller Zillertaler? Men, jag gissar Mayrhofen.