Kalle_Luzern
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Zell am See?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Med såna bildbevis kan jag ju inte ge annat än rätt för det.
Ja, det är ju för att det är DisentisDet där tycker jag ser ut som Disentis…..![]()
Helt rätt!!Du är på Norra berget och spanar på Södra berget?
Då är det dags att ta oss in i modesvängen! Här har vi ett praktexemplar till skidmodell, i en klassisk reklam för öronpuffar.
Men även byxorna är ju klassiska, vad är det för några?
Snabbt och korrekt - vassego!
Hmmm....Åresnö....så i närheten kanske.... Sylarna?Vart är denna modellen och åker rännor
Ah!!!!!Då är det dags att ta oss in i modesvängen! Här har vi ett praktexemplar till skidmodell, i en klassisk reklam för öronpuffar.
Men även byxorna är ju klassiska, vad är det för några?
Visa bilaga 27269
@Hawk100
Ok, jag ger det en chans till.... Gausta?
Det var som tusan, ibland så går även en chansning hem alltså.Självklart STORPOTATEN är det Norges mest ensamma topp.
Bjuder även på en bild på en fundersam flickvän som nog undrar varför hon körde ur rännan med lössnö???
När det gäller Ski-Bike...är hälften rätt.På ski-bike? Påminner litet om Kappl med See i bakgrunden men så enkelt kan det ju inte vara.
Nja, nu stämde inte något längre.Snowbiken kanske, på engelsk österrikiska?
Det blev i så fall 2x800mSÅ blev det ett 1600-meter-fallhöjds-åk?
Ser ut som murren? Snö-moppe?Det var som tusan, ibland så går även en chansning hem alltså.
Här är vi ute och kör lite....ja vadå för ngt? Och var är vi?
Visa bilaga 27298
Nja och Nja. Men likt Mürren finns här väldigt höga berg, som vi ser i bakgrunden.Ser ut som murren? Snö-moppe?
Ingen aaaaaaaning var du kan vara!! Men byxorna ser ut som ett par Tierra!!!![]()
Rätt på båda, men tyvärr var det ju inte riktigt det jag efterfrågade.Och tjejen ser sydafrikansk ut!!!![]()