PisteCarver
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Är det ett djur?Bergsrestaurangen i nedre högra hörnet liknar Gipfeltreffen, toppen av Dorfbahn i Königsleiten ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det ett djur?Bergsrestaurangen i nedre högra hörnet liknar Gipfeltreffen, toppen av Dorfbahn i Königsleiten ?
Är tvillingar djur?Tvillingarna?
Nej, kolla tidigare inlägg, där finns en bra ledtråd. Och så får man ju använda en karta och lite språkkunskaper.Stenbockarna?
Tack, den behövdes efter den där dissen...Ser ut som en spännande topp! Storpotaten får ett virtuellt tröstpris i form av AÖ (artificiell öl):![]()
Helt rätt! Ja, de skall vara igång igen.Storliens Högfjällshotell? Är det "up & running"?
Såg ut så här när vi åkte förbi sommaren 2021:
Visa bilaga 28243
Galtür - Ballunspitzbahn?
Var du och klättrade?Visa bilaga 28254
Var befinner jag mig nu?
Trodde det var energiintag efter klättring som gjorde att du gick in på krubb.
Stämmer bra det! Förutom det karakteristiska tornet såg jag på första bilden till att få med en av de få telefonkioskerna som fortfarande kan ses i Sthlm….Telefonplan i Stockholm.
Tycker mig sakna lite grejjer, men bilden ser ju inte direkt purfärsk ut så..... Zugspitze?Då tar vi oss ut i skidbacken igen.
Var är det här?Visa bilaga 28274
Nej, fel land.Tycker mig sakna lite grejjer, men bilden ser ju inte direkt purfärsk ut så..... Zugspitze?