Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Perfekt. I närheten av Cinque Torri förstås som ses mitt i bilden. Tror bilden är tagen från Faloria. Trevliga backar och det finns en lift på andra sidan också. Din tur!Rifugio Averau?
Det är rätt, på campingen i Meringdal vid Eikesdalsvatnet. @Ivo del Scandi favoritställeEikesdalsvatnet?
Bra chansning! Hörnet där tre länder möts, och där Rhen rinner in i sjön som synes.Drar en chansning på Bodensee
Tror du har rätt… Så någon får kasta in en galen gissning. Saalbach?Visa bilaga 29795
Då har jag en pixlig bild och vad jag tror kommer vara en svår fråga. Rakt fram ser man en avkrok i ett större system. Vad heter den lilla byn som namnger den här delen av det större systemet?
Gissning ger ledtråd eller ny bild med lite mer att gå på.
Bra gissning, men vi befinner oss i ett annat land och en ganska bra bit västerut.Tror du har rätt… Så någon får kasta in en galen gissning. Saalbach?![]()
*puh*Bra gissning, men vi befinner oss i ett annat land och en ganska bra bit västerut.
Om man zoomar en bit i den här bilden ser man samma liftsystem i bilden nedan, men med lite bättre väder och mer att gå på. Jag kan dessutom säga att bilden nedan är tagen vid 09.15
Visa bilaga 29825
Imponerande, jag trodde det skulle behövas lite fler ledtrådar än så. Har du varit där, eller hur tog du den?*puh*
Saint-Colomban-des-Villards?
Har varit i Maurienne-dalen två gånger, men aldrig åkt i Les Sybelles. Det är bara en tidsfråga dock.Imponerande, jag trodde det skulle behövas lite fler ledtrådar än så. Har du varit där, eller hur tog du den?
Nej det är det inte. Fel land.Madonna di Campiglio?
Ja visst gör dem? Bayern och Garmisch Partenkirchen är naturligtvis korrekt.Jag tycker att husen ser lite bayriska ut, Garmisch?
Nej, tyvärr men inte så långt därifrån.Bergün?
Javisst är det Restaurant Tua i den lilla pärlan Bivio som ligger på norrsidan Julierpass.Tua i Bivio.
Aha, du är lite mer västerut än mig. Får du avnjuta Bern måntro?Javisst är det Restaurant Tua i den lilla pärlan Bivio som ligger på norrsidan Julierpass.
Fru PC blev mycket förtjust i Bivio.
Jag har förresten kört över floden Aare (eller var det nu en sjö?) flera gånger idag, mycket vatten i den hur som helst.
Din tur @Kalle_Luzern !
Nr 5???Aha, du är lite mer västerut än mig. Får du avnjuta Bern måntro?Willkommen in der Schweiz!
Ibland måste man åka pist för att komma till dalstationen. I morse tex, relativt njutbart alternativ. Vad heter pisten?
Visa bilaga 29842
Ja, det är ju numret och får väl duga. Standard heter den. (Delvis) öppen för första säsongen sen 2019 eller 2020. Graustocks nordwand i bakgrunden där det finns ett riktigt rävigt extremskidåknings ”åk” som nog inte ens en handfull personer gett sig på.Nr 5???
Innebär det att snösituationen i Engelberg är helt ok?? Frågar åt några kompisar som landar i Zürich på fredag kväll…Ja, det är ju numret och får väl duga. Standard heter den. (Delvis) öppen för första säsongen sen 2019 eller 2020. Graustocks nordwand i bakgrunden där det finns ett riktigt rävigt extremskidåknings ”åk” som nog inte ens en handfull personer gett sig på.
Kom igen @Hawk100
Kommer in som ny här då och drar till med Kåbdalis? Norrbotten.
Välkommen in i tråden!Kommer in som ny här då och drar till med Kåbdalis? Norrbotten.