Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag också gissat på, om jag hade varit snabb nog..jag drar en slapp gissning på Serre eftersom jag ser en massa lärkträd
yepp vi är i serre, vilket hak var fråganjag drar en slapp gissning på Serre eftersom jag ser en massa lärkträd
Du har chansen ännu, se ovan!Hade jag också gissat på, om jag hade varit snabb nog..
Japp.Margheritha Hütte på Monterosa?
Kände igen konturen av Strahlhorn 4190m nere i vänsterkanten, och eftersom din bild är tagen på högre höjd än den toppen så var det inte så svårt.
Visst är det så.Rofelewand, Watzespitze och Verpeilspitze. Tjusiga toppar.
Du står på Palinkopf?
Visst är det så.
Det sista setet på gymmet precis avklarat, nu ska de sista grejerna plockas fram, och i morgon bitti ska bilen lastas för avfärd….
Inget puder i sikte tyvärr, det blir nog bara piståkning. Har inte åkt puder sedan Solheisen och Norefjell
Härligt härligt - God Tur!Visst är det så.
Det sista setet på gymmet precis avklarat, nu ska de sista grejerna plockas fram, och i morgon bitti ska bilen lastas för avfärd….
Inget puder i sikte tyvärr, det blir nog bara piståkning. Har inte åkt puder sedan Solheisen och Norefjell med @Ivo del Scandi i mars förra året. Så hoppet står tillän en gång senare på säsongen.
Rokk on Maestro!![]()
Nej, inte den här gången.Gissar att du ska till ditt älskade Österrike..?
Några dm i prognosen för nästa vecka här, men kanske inte når över åt ditt håll då? Vill påminna om att offpist på betongsnö är väldigt bra träning!Visst är det så.
Inget puder i sikte tyvärr, det blir nog bara piståkning. Har inte åkt puder sedan Solheisen och Norefjell med @Ivo del Scandi i mars förra året. Så hoppet står tillän en gång senare på säsongen.
Rokk on Maestro!![]()
Och det gjorde någon också, bra!Nån måste ju gissa... Bellecôte?
Yes, har varit med förr, och nu med igen. Den ganska nya fina länken mellan Stuben och Zürs.Flexenbahn?
Nej, det är ju en liten kabinbana. Vi är inte i Engelbergdalen.Älplerseil
Mysigt värre. Fast jag måste ju säga att Phoenix med samma band är några snäpp vassare - fantastisk! Antagligen för att de slängde in sångaren Sivert i den..Drar ut på tiden det här.Slänger in lite lördagsmys också då.
NixSaalbach?