Hawk100
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tyvärr inte…..Det finns ett tåg från Frachey upp i Monterosa kan vara den, förmodligen den enda lift jag inte åkt systemet.
Rätt svar är Les Arcs! (Se ovan…
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr inte…..Det finns ett tåg från Frachey upp i Monterosa kan vara den, förmodligen den enda lift jag inte åkt systemet.
Har du tagit liften upp till Aiguille du Midi?Ok, vilken lift tog vi för att ta den här bilden?
Har du tagit liften upp till Aiguille du Midi?
Dax för lite fredagsmusik
Jag är disco-fan men Thin Lizzy’s Dancing in the Moonlight är fanimej en bra klassiker. Bra låtval @Snowgod !Nope, rätt land, fel område, fet låt.
montets?
Mont Vallon?
Jaa jaa, ni hittade Paul Mccartneys stulen (1972!) bass gitarr! Fint!Här tänkte vi ha en lugn långlunch men tji fick vi. Vilken restaurang sitter vi på?Visa bilaga 31076
Helt rätt, trevligt matställe med bra utsikt. Din tur @PisteCarverPunta Jolanda?
Tyvärr några sekunder försent...Ristorante Punta Jolanda?
Mästerspanaren slår till, rätt på båda såklart.-San Colombano - Valdidentro?
-Piz Kesch?
Lite fusk när man vet var du varit nyligen...
Nästan rätt.Kan det heta Engstlenalp månntro?
Nu blev det rätt.Engstlensee?
Yepp, vid leden strax nedanför toppen. Blev uppenbart för lätt med ledtrådarna avseende Sveg och Bryssel.Lägerdalsfjället?
Kände igen Tandådalen östra/norra och jag har turat upp mot det fjället men vände pga kraftig vind.Yepp, vid leden strax nedanför toppen. Blev uppenbart för lätt med ledtrådarna avseende Sveg och Bryssel.Över till @xhib
Nej.Norefjell?
Nej.Slänger in en gissning på Storvätteshågna helt utan anledning.
Bjuder på lite lördagsmusik oxå