Kalle_Luzern
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Precis där är det. Nås med liften med samma namn.Piz Scallotas i Lenzerheide.
Din tur @kappakomplett
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Precis där är det. Nås med liften med samma namn.Piz Scallotas i Lenzerheide.
Fick ta fram kartan och vända på den!Precis där är det. Nås med liften med samma namn.
Din tur @kappakomplett
Det är ju det!Uppe på Vallunga va?
Rätt! Kör påCol de l'Iseran
Det närmar sig men vad heter skidorten/systemet?Japan. Hakuba?
Japp! Över till dig!Är det Happo-One du är ute efter?
Det var enkelt över till dig.San Bernardino
Å skidorten som stänger när det kommer snö!!! Rekommenderas inte. (Ja, jag är bitter!!Var står jag nu och tittar ut över dalgången? Visa bilaga 31614
nvm tråden laddades inte för migVad är regeln?Om den som lagt upp bild ignorerar tråden >24h så går det vidare till senaste gissare?
![]()
Japp! Pradaschier kallar de det, som en satellit till Lenzerheide. Drygt 900 fhm på två liftar och ser ut att finnas diverse kul åk och turer när det är bra med snö.Churwalden
Bodde ni i Churwalden ? Om ja - var det okej ?Japp! Pradaschier kallar de det, som en satellit till Lenzerheide. Drygt 900 fhm på två liftar och ser ut att finnas diverse kul åk och turer när det är bra med snö.
Tillbaka till @Larhou
Nej, passade på att åka lite skidor där när jag skulle till ett event på ett annat ställe. Nästan på vägen, och ingår tre dagar TopCard i mitt säsongskort från Engelberg.Bodde ni i Churwalden ? Om ja - var det okej ?