STORPOTATEN
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Nope. Nix. Här är han med sin bongotrumma för exakt en vecka sedan.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nope. Nix. Här är han med sin bongotrumma för exakt en vecka sedan.
Shit, crazy paryty…../Nope. Nix. Här är han med sin bongotrumma för exakt en vecka sedan.
Visa bilaga 34387
Nej, inte i Engelberg. Längre västerut.Jochstock express?
Ja, klart den heter så! Nu ser det väl annorlunda ut där med den nya gondolen som också går upp dit.Bara för att det är Satanic Saturday då...så slänger jag in en vild gissning.
Kanske är det EigerNordwand?
Nej du Eivor, nu är du allt i fel land.Bölberget?
Bårn ja, så skall det vara. Bra!
Har ingen aning om var du är, så jag litar på Fredw och slänger in en gissning på något närliggande - Prato Nevoso?94 km bilväg till Limone Piemonte säger Wallander, får se om det är närmast...
Jag tycker att det ser ut som Menton i Frankrike, va där i somras och lyckades såklart pricka in en vecka med dåligt väder. med hjälp av Google maps får jag fram Camp d'argent med 23 km fågelväg och dryga fyra mil med bil.
Ojojoj, snabbt. Krakow stämmer!Krakow?
Blesaccia 2?
Jodå så hette den då också, och om jag minns rätt så var det en traditionell kabinbana.Gaislachkogelbahn? Eller hette den kanske inte så på den tiden?
Chansar lite:Nytt försök. Vad heter glaciären vid den blå pilen och skidorten vid den gröna pilen?
Visa bilaga 34474
EDIT: Hade tydligen redan haft med nedanstående bild, tar den ur tävlan. Bilden togs i Lech den 12/3/2020, dvs två dagar innan hela Österrike stängde alla liftar pga Covid-pandemin...
Visa bilaga 34472
Chansar lite:
Marmolada respektive Arabba