Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snabbt och helt rätt. Din tur.Ser väl ut som Charmonix? Slänger in en Refuges des Cosmiques. Mest för att jag kommer ihåg namnet och den ligger högt
Rätt land, fel sjöChiemsee?
Fortfarande inteBodensee?
Fan det gick alltså inte fast jag testade på ett annat språk..Fortfarande inte![]()
Inte i samma land som chiemsee. Därav nej, fel land.Brienzersee
Nej, nej, nej. Men en av de är delvis i rätt land....
Närmast hittills. Gott om folk med pengar vid sjön där. Gäller visst hela området, men sjön är känt för det....Ammersee?
Yes, där kom den....Starnberger See?
Det stämmer. Galdhöpiggen är skymd i molnen bortanför.Styggebren
Nix. Men det stämmer att jag är på ett högt berg. Strax före passering av ett pass för att sen gå ner lite och sen ännu högre upp till en topp.Hmmm, här såg man ju inte så mycket. Förutom ett visst berg då. Och du verkar vara på ett högt berg med glaciär. Nära ett pass.
Hmmm...gissar väl på ngt. Pic de l'Etendard och Col du Sabot / Col du Glandon?![]()
Nu kom vi närmare och på rätt sida ”av det där berget” men inte tillräckligt långt ifrån det och fel land.Inte många pass där jag är ute och vimsar men känns som vi är på andra sidan av det där berget? Col du Sanetch?
Lite närmare men fortfarande fel land.Col de la Dent Blanche?