Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Får prova på något då innan @fredw hugger som den kobra han är.
Grande Cir kanske?
Visa bilaga 35124
Close close but no cigar. Du tänker nog rätt, men skrev fel...Zillertal Arena?
Rullevaara?Vad heter couloiren vid pilen?
Visa bilaga 35143
Japp. Din tur @STORPOTATENRullevaara?
Det var inte din tur, eller hur?Vad heter liften och i vilken skidort finns den?
PC är korrekt i det. Men alltid kul med lite nytt blod i tråden, så jag har inget problem med att vi kör på din bild @Luuk85 .Det var inte din tur, eller hur?
Om alla lägger upp bildgåtor efter behag så blir det snabbt anarki.
Regler i inlägg #1.
@PisteCarver vaknat på fel sida i dag?Det var inte din tur, eller hur?
Om alla lägger upp bildgåtor efter behag så blir det snabbt anarki.
Regler i inlägg #1.
Oförskämdheten kan du behålla för dig själv.@PisteCarver vaknat på fel sida i dag?
Sorry missade det. Tar bort bilden så får jag göra om och göra rätt.
Nej nej, låt bilden ligga kvar, nu kör vi på den! Hela Sverige gissar på brant sittlift!@PisteCarver vaknat på fel sida i dag?
Sorry missade det. Tar bort bilden så får jag göra om och göra rätt.
Vänta bara tills i morgon, @Kalle_Luzern laddar för tysk schlager söndag!För övrigt är det Satanic Saturday, men å andra sidan blev det väl inget funk igår va? Då passar jag på att bjuda på lite hybrid.
Bra gissat, men det ligger längre söder ut.Kicking horse
Det stämmer bra! Las Lenas 2005 (om jag kommer ihåg rätt årtal)Tycker bergen ser mer sydamerikanska ut med den lite taggigare profilen. Och googlar man på "Steep chair south america" är det här första träffen...
![]()
Introducing the most famous chairlift in the Andes - Fall Line Skiing
Just pray the legendary Marte, Las Leñas, is open so you can access Argentina’s mind-blowing backcountry, says Arnie Wilson - the most famous chairlift in the Andes and a mountain haunted by the disaster that made it famous.www.fall-line.co.uk
Jo den där liften har man ju faktiskt hört en del om när man tänker efter. Lär man inte få uppleva i detta livet.Det stämmer bra! Las Lenas 2005 (om jag kommer ihåg rätt årtal)
Både låtens författare och personerna på bilden kommer från Sverige.
Stimmt så klart. men inte vad jag söker.Både låtens författare och personerna på bilden kommer från Sverige.![]()
Du tänker rätt men träffar fel. Landet är fel för orten.Hail Satan! Kan det vara fra Madonna di Campiglio? Där finns Hotel Arcangelo, och Tobias Forge sjöng nånting om Archangelo?
Nej. Vi är i Frankrike.Nej, bilden ser så Tirolsk ut, kanske närmare Innsbruck.
Jag har varit där några gånger. Kassa upplevelser, så, jag måste ge av.Nej. Vi är i Frankrike.
Snyyyyyggt!! Det är vår vän djävulen som är den gemensamma nämnaren. Det är ju trots allt satanic saturday.Är det Diable i L2A? Ghost har ju ofta ett sådant tema i sina texter.
E4 upp till Hudik åker jag ofta, men sen svänger jag av, så därefter är det mer eller mindre okänt område för mig... Det här känns inte igen, så jag antar det är norr om Hudik... Nu får någon annan ta över här...Ledtråd: syns från E4an