Hawk100
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Er
Erdogan??? Fast han brukar väl hängas upp och ner….
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Er
Prague, Freud?
Stämmer bra!Mellomtinden då?
1.
Nära, men inte rätt tyvärr.Killgissar på Bidmi
Nej, nej. Nu blev det svalare. Var mycket närmare med förra gissningen.Hm Cheselenfirst? Eller så ngt helt annat
Mägisalp?Nej, nej. Nu blev det svalare. Var mycket närmare med förra gissningen.
Visst är det Brogleshütte. Besökte denna efter vandrig på Resecia. Är helt ofattbart vackert här i området. Stort tack till dig @fredw för alla bra tips om områdetBrogleshütte?
Har ju åkt en hel del skidor på andra sidan av de där "spissarna" (och faktiskt "tittat ner" över kanten åt detta håll). Tänkte passera denna vackra dal både i vintras och i våras. Men det får bli en annan gång.
Tror man ser din hytte uppifrån här:
![]()
Visst är det Brogleshütte. Besökte denna efter vandrig på Resecia. Är helt ofattbart vackert här i området. Stort tack till dig @fredw för alla bra tips om området![]()
Vet tyvärr inte namnet på liften, men har för mig att bilden är tagen i Dolomiterna. Så får någon annan hjälpa till med namnet på liften.
Ser ut som Marmolada eller Punta Rocca. Liften har jag för mig är tagen ur drift sen kabinbanan byggdes och jag har inte en susning om vad den heter men passet och rifugon i dalen heter Fedaia så det kanske liften kan heta.
Kan du checka in där?Klädesholmen ?
Fy faan!
Vi var där i december för några år sedan för att turistfiska hummer.
Piz Boe?
Jag säger väl Punta Penia då..Ah, missade det: Marmolada!
Jag säger väl Punta Penia då..![]()
Ingen aning, jag är bra på namn. Inte så bra på höjder....
Fast nu fick jag ett tips från @toppture, som påstår att toppen skulle kunna vara 3343 möh?Ingen aning, jag är bra på namn. Inte så bra på höjder....![]()