PisteCarver
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte att dragningen av liften såg rätt fräck ut från just den vinkeln.Vad var så fräckt med den? Ser ut som en hyfsat ordinär sittlift..![]()
Jäklar också.. 3min!
vilken söt liten St.Bernad!
Dessutom är det ju Stora St. Bernard som är känt för hundarna, inte Lilla.Oj, hade mer tänkt det som en ledtråd... Jag minns de massiva kraftledningarna i det där passet och att det var blåsigt. Ja La Thuile är fint, förutsatt du får med La Rosiere!
Dessutom är det ju Stora St. Bernard som är känt för hundarna, inte Lilla.![]()
Men vad har hänt där?Oj, hade mer tänkt det som en ledtråd... Jag minns de massiva kraftledningarna i det där passet och att det var blåsigt. Ja La Thuile är fint, förutsatt du får med La Rosiere!
Nedanstående lilla lift, som ett par gånger delvis har servat WC-slalom (där Alberto Tomba vann den senaste gången så det var ett tag sedan...) har ett litet roligt namn. Vad heter liften?
Visa bilaga 42884
Men vad har hänt där?
Korken i Geilo?
Jawohl! Home of lässig! Din tur @PisteCarverSer verkligen ut som en sucker’s skiresort, kan det då vara Saalbach?
Eller Hestra/Isaberg…
Eller är det österrikiska rodelförbundet som håller till i de där snösträngarna?![]()
Ja, kör på @Snowgod !Matterhorn?
Nu fattar jag inte. Måste man åka ner med Poma lift? Är det inte farligt? Är det en ledtråd? I Australia, down under?
Gränsen!Gränsen?
Stämmer bra det. Din tur @PisteCarverSer väldigt spännande och varierande ut, kan det vara Lindvallen?![]()
Korrekt.Lite Landwassertal-vibbar tycker jag. Drar till med Davos Rinerhorn.
Fin terräng här och nästan folktomt.Ahh nu känner jag igen den där transporten ”runt hörnet” från tidigare PC- bilder…
Fürenalp-bahn?Vi vilken lifts dalstation finns den här parkeringen?
Visa bilaga 42921
Så här fint är det vid Schlepplift Nüllisch.Ahh nu känner jag igen den där transporten ”runt hörnet” från tidigare PC- bilder…
Stämmer bra det. Var där för att köra via ferratan som går upp för den där klippan, runt 700 fhm upp till toppstationen.Fürenalp-bahn?