Var tog PK- Hunder vägen ?

jag har för mig att de va knät han pajjade, tar ju ett tag å rehabilitera sånt..
han va iallafall uppe på joss och röjjde som fan med dom andra skidåkarna! men han åkte ju inte så mycket, skulle vart med å tävlat igentligen ju

jeppenator sa:
jag har för mig att de va knät han pajjade, tar ju ett tag å rehabilitera sånt..
han va iallafall uppe på joss och röjjde som fan med dom andra skidåkarna! men han åkte ju inte så mycket, skulle vart med å tävlat igentligen ju
Var han med? Hörde inte ens speakern nämna hans namn...
Men kanske berodde på att han inte tävlade då...

Pk har haft problem med anklarna, han slog den ena i zermatt på førsæsongen sen har han slått upp de hela tiden och aldrig blivit helt 100..men nu tror jag att allt børjar ordna upp sig..han har ju trots allt filma med MSP hela våren..så han ær inte borta!!..hehe

Vad jag fick höra så skulle han ha insjuknat i lungimflamation och därmed blivit allergisk mot pollen. Men jag vet inte om det är sant.

jeppenator sa:
d var väll ändå TJ's knä som pajade? lr kanske PK's gjorde d me

Tillbaka
Topp