Carl-Oskar
Medlem
Var tog PK- Hunder vägen ?
som rubriken, var tog Pk vägen, man har ju inte sett röken av killen i år ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var han med? Hörde inte ens speakern nämna hans namn...jeppenator sa:jag har för mig att de va knät han pajjade, tar ju ett tag å rehabilitera sånt..
han va iallafall uppe på joss och röjjde som fan med dom andra skidåkarna! men han åkte ju inte så mycket, skulle vart med å tävlat igentligen ju
haha vaa?PHANT0M sa:Vad jag fick höra så skulle han ha insjuknat i lungimflamation och därmed blivit allergisk mot pollen. Men jag vet inte om det är sant.
Ja enligt dom uppgifter jag fick så rörde de sig om björk pollen.JoakimN sa:haha vaa?PHANT0M sa:Vad jag fick höra så skulle han ha insjuknat i lungimflamation och därmed blivit allergisk mot pollen. Men jag vet inte om det är sant.
d var väll ändå TJ's knä som pajade? lr kanske PK's gjorde d mejeppenator sa:jag har för mig att de va knät han pajjade, tar ju ett tag å rehabilitera sånt..
han va iallafall uppe på joss och röjjde som fan med dom andra skidåkarna! men han åkte ju inte så mycket, skulle vart med å tävlat igentligen ju