Vem är den nästa?

Astron

Ny medlem
Vem är den nästa?
Vem är nästa som gör kangarooflip. Har trott en del på wester men ändrade uppfattning när jag såg Niklas Klarström i Åre. Jag räknade ihop att det var 3 som klarat den.

Tycker kangaroon e ganska överskattad. Wilson flippen däremot är grym. Kolla in flippen på teddybear Crisis. Helt klart galen.

När sätter man dubbel kangaroo? Om 10, 20, 30, 40, 50 eller 100 år?

Själv tror jag på 20 - 30 typ.

Senast ändrad:
Vem är den nästa?
jim johansson och sen så är det någon som gör det i nova films trailer.

Vem är den nästa?
Haha dubbel kangaroo! Åk till månen och prova...där borde det vara möjligt!

Vem är den nästa?
Senast ändrad:
Vem är den nästa?
Atisten sa:
Vem är nästa som gör kangarooflip. Har trott en del på wester men ändrade uppfattning när jag såg Niklas Klarström i Åre.

Har nån satt dubbel kangaroo? Antagligen inte men vafan det går ju o testa
fan vad du är efter, jim satte ju det inte långt efter jon.

Vem är den nästa?
Tror att det kommer fram ett antal dubbelvoltare i vinter. Hoppas dock att inte att alla börjar göra det, det kanske skulle bli en trist utveckling då man måste träna hopp ut i vattnet för att kunna hävda sig.

Men än så länge är det ruskigt coolt och se på något som är lite unikt.

Vem är den nästa?
MattiasSt sa:
det är inte lättare på månen?
du flyger högre men du rör dig också långsamare och allt hör ihop mattematiskt så det är omöjligt att snurra snabbare där än vad du gör på jorden

Vem är den nästa?
rosenvinge sa:
MattiasSt sa:
det är inte lättare på månen?
du flyger högre men du rör dig också långsamare och allt hör ihop mattematiskt så det är omöjligt att snurra snabbare där än vad du gör på jorden
hur skulle grationskraften spela in på hur snabbt du kan snurra runt din egen axel?

själv klart får du mer lufttid men jag tror faktiskt inte att det skulle spela någon roll, det är ju knappast så att allt går i slowmotion på månen... eller misstar jag mig?

Vem är den nästa?
Någon som Har Willson Flippen på film , å skulle gärna villa ha ett klipp på kangaroo : ) nöta in på mattan :P skriv isf så får du msn : )

Senast ändrad:
Vem är den nästa?
jag tycker det är kul att ett trick som använts i en tävling och av enbart en person redan kan vara överskattat och uttjatat.. Men så bor vi ju förstås i Sverige där ingen får vara bättre än någon annan och bara för att man kommer från USA så är man as cool...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp