vilken påse

• Trådstartare Trådstartare pizzaaugust
  • Start datum Start datum
P

pizzaaugust

Guest
vilken påse
svarade nyss på ett inlägg o i mitt svar så kom ordet påse så det ledde till det andra

Vilken påse e mest status o handla med alltså om man har påsar hemma o inte vill köpa nya o så tar man med en av dom som finns hemma på tex Ica.vilken e coolast att använda? vilken e mest status att använda?/vilken är den grymmaste plastpåsen? // piis Eder dumbom August

vilken påse
inga jl diskussioner i den här tråden tack glömmde skriva det.

piiis//eder dumbom August

vilken påse
Det är ju skillnad på påsar och påsar. Snackar vi renodlande plastpåsar så är ju systemetpåsen en klassiker. Så grymt skönt när en liten 5-åring kommer gående med "den gröna" som han har skor i eller nått... Klockrent gjort av Systemet, så bra varumärke.
Sen så har vi ju de stora papperspåsarna med lite mer kvalitet på. Bland dem så ligger faktiskt Gucci och Hermes i top, de har förbenat snygga påsar, helt seriöst asså... Stilrena och hållbara. Men August, JL-påsarna är faktiskt grymt bra att ha gympakläder och våta handukar i. Iom. att de är i någon skum förstärkt plast och med dragkedja är de skitbra att ha när man har går och tränar och liknande med våta saker!

Stomipåsen är snygg, kanske inte direkt något man stilar med dock... Näe, jag bara skämtar, har faktiskt en polare som har det...

vilken påse
kanske ska satsa på nåt av dina förslag då carled. men du vet du om det bara e märke eller e de värkligen kvalitet också på gucci tänkte jag mest på. fast iof så e det ju status jag e ute efter men ändå kul o veta.

vilken påse
clas ohlson eller biltema säger ja självklart. Affärer för rikigta grabbar.

vilken påse
Har påsar hemma som är helgula med gammal BP-logga på. De är kult och snygga fast svåra att få tag i då BP inte synts till på många år. (för er som inte vet så är BP en av föregångarna till dagens statoilmackar)

vilken påse
btw ..harrodspåsar har ofta ett s.k. "hängsnare" -snöre vilket kan upplevas som jobbigt och delvis töntigt.

vilken påse
Hollywood påsen är ju jävligt fräsh om du ska ha mycket grejer
Länna Sport om du ska ha extremt mycket grejer
Core sk8 shop om du vill ha en vanlig påse.

vilken påse
jag har en från början vit änglamark tygkasse (www.anglamark.se) som hängt med bra de senaste 2,5 åren. Finns liknande att köpa på Ica och konsumbutiker, kostar en 20a. Snygg praktisk och hållbar.

vilken påse
Tjakkie!

Änglamarkpåsar lär du ju bara hitta på KF-butiker (alltså INTE ICA) då det är deras eget märke. HAha

vilken påse
Gustav: Ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag "hittade" den i en lokal förrförra sommaren.
För dom som då är intresserade av denna påse hänvisar jag till en KF-butik.

vilken påse
Boomerang-påsarna är av hög kvalitet. Hade en blå, medelstor som trotjänare till blöta handdukar och illaluktande svettgymkläder förra året. Kan rekomenderas=)

vilken påse
finns det nån clenare påse än en så där pizza påse med ett kryss i botten så pizzorna ligger rätt
har dom på american take away.
ska nog föreslå dom till lidl

vilken påse
finns det nån clenare påse än en så där pizza påse med ett kryss i botten så pizzorna ligger rätt
har dom på american take away.
ska nog föreslå dom till lidl

vilken påse
ok. jag såg en påse häromdagen som var grön och vit som värkade fin men de stodnåt med k i början så va de en dekal.nån som vet?

vilken påse
en sån där helvit påse man alltid får kebabrullarna i.....funkar alltid...annars beror ju det helt på vilken stil man har...svårt att komma på en påse som funkar för alla...men annars är systemets en favorit

vilken påse
IKEA påsarna... Lätt grymast. du kan ha dem till allt.. själv brukar jag använda dem som sovsäck när jag skall på fest nån stans.. Det börjar med att man fyller påsen med bira och vin samt häller över is så det räcker hela kvällen.. När biran är uppdrucken och isen är smällt så tar man ett uppfriskande bad i den smältna isen. Sen tömmer man påsen från vatten och blåser upp en så kallad alkis kudde (Blås upp plasten i ett tomt vin-tetra) Sen är det bara att krypa ner och sova djupt!!

Det kallar jag image!! ;o)

//Vick the D...

vilken påse
Håller med att Boomerang påsarna är mycket bra!! annars kan jag rekomendera Fillipa K kassarna eller Peak Performance mycket enkla och stilrena!!

vilken påse
Som frisbee-golfare och seglare vet jag vad jag snackar om,
sytemet om du ska ha en vanlig påse
IKEA-kasse om du ska en komplett uppsättning av ALLT

vilken påse
potatispåse helt klart! gjord av vessat massonitpapper och papercut vänliga fogar.. matpiratens king edward ekonomipotatispåse är dessutom trevligt häftstiffts marinerad längst upp vid handgreppet för ökad konfortabilitet.

niner

vilken påse
fan vad den här tråden är ny, nu vet jag dok vilken påse jag ska använda, Ica påsarna från kvantum i Övik är shyssta med modo reklam, dock ganska dyr tror jag, men det ända rätta i år, köp inte kopior

vilken påse
jag skulle vara som dom cooola grabbarna och köra systempåse, NOT.

näe men ica påse är ju klassigt, så ica är det som gäller. ;)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp