vilken skidfilm ska ja köpa?

DanneL

Medlem
nu funderar ja på köpa lite skidfilmer! och ja är lite sugen på freeradicals nya men inte sett någon trailer eller någe från den så ja undrar från er som sett den, är den bra?

annars är väll five o clock news lockande!

ge mig förslag! ja tycker mest om stora berg och feta dropp!

säger bara julian carr i echo!:P

peace

Jag skulle nog säga Push. Jag har sett Five O'Clock News och om jag jämför det med MSP's förra, Hit List, då kommer nog Push vara bättre än Five O'Clock... Mer för pengarna... Där kommer de garanterat bli stora berg och feta dropp. Deras Alaskaresor och British Columbia-utflykter har allt som krävs för en bra film.

Nog ligger det något i vad carled säger, Push lär vara grym precis som MSP's tidigare produktioner, men det är svårt att jämföra stora amerikansak bolag mot svensk produktion. Skulle nog snarare satsa på att stödja den lokala svenska scenen och köpa five O'Clock news, alternativt både den och push då du trots allt pratar om att köpa filmer och inte bara en film.

Senast ändrad:
Köp inte free radicals.. den var riktigt dålig faktiskt. Har sett bra mkt bättre amatörfilmer här på freeride. Bara Niklas Karlströms och Jon Larssons del som var värda att se. Msp push var dock riktigt sevärd.

Kan säga att Push är nog enligt mig årets film. så jävla bra är den, dock har dom dragit ner lite på big mountain åkningen, lite mera jibb, droppat den tok seriösa stilen också och man ser mycket mera åkglädje i filmen.

Julian Carr och Jamie Piere är båda med Curdoroy, Årets film från Rage Films.
Rätt så feta dropp i den rullen skulle jag tro...

du ska inte köpa ngn, du ska gå in på youtube.com o söka på "jibnaztics". det är greejr det.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp