PatrikLundin
Ny medlem
winter jam raila själv
Det stod att om man ville kunde man raila innan winter jam startar, det vill säga innan kl 11. vet nån vad det e för rail man railar på då?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nu ljuger du säkert bara!MedlemJapaner sa:Det kommer vara ett rail som är format ungefär som en fisk. Men fiskfjäll på. Galet cleant!
låter ju inte helt fel asså!MedlemJapaner sa:Det kommer vara ett rail som är format ungefär som en fisk. Men fiskfjäll på. Galet cleant!
Ett downflatdown rail som nu befinner sig i bruket.Korkskruvarn sa:För några år sedan när jag var där var det en down flat down box/rail eller en dubbelkink. ( minnet är inte så bra ) och en down rail
har hört rykten om att du jobbar med lill-spektakel med? han är min bara minFjunesh sa:Jag kommer dra dit innan 11, that´s for sure.
Å brå fjunesh då syns vi på winterjam ! :DFjunesh sa:Jag kommer dra dit innan 11, that´s for sure.
Lill-spektakel? Känner du han? :PPalmborg sa:har hört rykten om att du jobbar med lill-spektakel med? han är min bara minFjunesh sa:Jag kommer dra dit innan 11, that´s for sure.![]()
Jaa! Vi ska köra hela dagen! Kommer bli askul! :DElisWaltersson sa:Å brå fjunesh då syns vi på winterjam ! :DFjunesh sa:Jag kommer dra dit innan 11, that´s for sure.
Förra året hade dom typ en down rail en typ gan ska smal down box och en bredare down box+ hade dom as bred flatt box och en as fet battleship box
ja e där 11 tror ja. dä ä näiiz å ja ska shreda rejls åck boksar häla dan asåFjunesh sa:Jaa! Vi ska köra hela dagen! Kommer bli askul! :DElisWaltersson sa:Å brå fjunesh då syns vi på winterjam ! :DFjunesh sa:Jag kommer dra dit innan 11, that´s for sure.
Förra året hade dom typ en down rail en typ gan ska smal down box och en bredare down box+ hade dom as bred flatt box och en as fet battleship box
jäää duud då är vi tvääååå!OWester sa:ja e där 11 tror ja. dä ä näiiz å ja ska shreda rejls åck boksar häla dan asåFjunesh sa:Jaa! Vi ska köra hela dagen! Kommer bli askul! :DElisWaltersson sa:Å brå fjunesh då syns vi på winterjam ! :D
alla bara lägger ifrån sig sina grejer (även jag) och jag har aldrig hört om något som har blivit snottPalmborg sa:nån som har erfarenhet om man kan lägga ifrån sig sin utrustning under själva tävlingen? utan att den blir allt för lätt stulen vill sägaeller måste man konka runt på skidor och stavar och allt? ;o
Jag kan intyga det Ebba säger. min kompis ska arbeta som volontär b.l.a med att bygga railsen. Temat är somsagt fiskdags och i ena hörnet av armenan kommer det att finnas fiskadam där man kan få godis om man har tur.ebba-t sa:Jag har pratat med arrangörerna och de har sagt att det kommer finnas 3 olika features.
En fisksormad box med fjäll på (MedlemJapaner har alltså rätt.)
Sen kommer det finnas en kylbox att förvara fjället i. (SMART!)
Och sedan också en bonktunna med metmask.
Allt går alltså under temat fiskedags! Något jag tror att Herr Wester kommer uppskatta då jag förstått att han har en fallenhet för att fiska aborre.
Vad har du för intyg på det?REriksson sa:Jag kan intyga det Ebba säger. min kompis ska arbeta som volontär b.l.a med att bygga railsen. Temat är somsagt fiskdags och i ena hörnet av armenan kommer det att finnas fiskadam där man kan få godis om man har tur.ebba-t sa:Jag har pratat med arrangörerna och de har sagt att det kommer finnas 3 olika features.
Allt går alltså under temat fiskedags! Något jag tror att Herr Wester kommer uppskatta då jag förstått att han har en fallenhet för att fiska aborre.
jag tror magnusericsson myttar sönder nu! :Omagnusericsson sa:Vad har du för intyg på det?REriksson sa:Jag kan intyga det Ebba säger. min kompis ska arbeta som volontär b.l.a med att bygga railsen. Temat är somsagt fiskdags och i ena hörnet av armenan kommer det att finnas fiskadam där man kan få godis om man har tur.ebba-t sa:Jag har pratat med arrangörerna och de har sagt att det kommer finnas 3 olika features.
För jag har varit där idag med David Ny och satt upp alla rails!
Det blir exakt samma setup som förra året, fast flatboxen är längre och smalare och battleshipboxen är också större och smalare!
Annars är det ett dubbelrörigt rail, en lite smalare box och en butterbox som de har satt ner längs läktaren!
Nu väntar vi bara på snön som kommer att fixas på Torsdag!
Och har man riktigt tur så får man stickers!!! :OREriksson sa:Jag kan intyga det Ebba säger. min kompis ska arbeta som volontär b.l.a med att bygga railsen. Temat är somsagt fiskdags och i ena hörnet av armenan kommer det att finnas fiskadam där man kan få godis om man har tur.ebba-t sa:Jag har pratat med arrangörerna och de har sagt att det kommer finnas 3 olika features.
fett najjs!! men där har inte seupen varit förrut?:Omagnusericsson sa:så här ser setupen ut än så länge.
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/9212e4e7401c975fc9f28584feca8b04.jpg[/url]
hur känns det nu då nillen?
Nej allting är flyttat på grund av deras budget.dant sa:fett najjs!! men där har inte seupen varit förrut?:Omagnusericsson sa:så här ser setupen ut än så länge.
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/9212e4e7401c975fc9f28584feca8b04.jpg[/url]
ser fett bra ut! :Dmagnusericsson sa:så här ser setupen ut än så länge.
blir de inga små boxar på marken?magnusericsson sa:så här ser setupen ut än så länge.