www.chainreactioncycles.com

Ludde_m

Ny medlem
Tjena mittbena!

Jag hade tänkt att beställa från chainreactions, aldrig gjort de förr.
Men de står ju att det är gratis frakt över typ 1400kr så då kan man ju passa på!
Nån som har beställt o vet att de verkligen är gratis frakt?:P
Fungerade leveransen bra, kunde man betala på postförskott?
Skulle va trevligt om någon visste!:)

Hade tänkt att beställa en hel del grejer av märket DaBomb, Ram osv. , vet någon om det är ett bra märke? Jag har aldrig kört på de förr så ja vet ju inte:P

Hade tänkt att beställa hela dirt cykeln därifrån, (ss,hardtail,suspension,26'') ! Vad bör jag tänka på? Finns det någon kunnig person så skulle jag uppskatta dennes svar !:D

rätt hårda krav på att cykel skall vara tålig, gillar att köra upp till max!! kör lite skog o hoppar mest!!

pöss

AAa, men den frakten som är gratis suger. Då kan man få vänta upp till 2-3 veckor. Annars är det en bra hemsida, beställer allt jag behöver därifrån =)

jag har beställt ett antal gånger å det har gått bra
det går inte att ta postförskott man måste betala med kort

mycket bra sida! Kan ibland dröja med frakten om man tar den billiga varianten
(som man får gratis när man köper för över 1400kr) Bra sida billigt och bra

Hej, har också beställt saker därifrån och det gick jättebra när vi väl kom på att man såklart måste välja att beställa saker som finns i lager för att få snabb leverans... Vi missade att vissa saker inte fanns i lager och fick vänta hur länge som helst innan vi till slut kom på vad felet var. Sen var de även snabba att hjälpa till att ändra i ordern när jag i efterhand kom på att jag behövde ta bort och lägga till saker.

Snödjup

Tillbaka
Topp