Ludde_m
Ny medlem
www.chainreactioncycles.com
Tjena mittbena!
Jag hade tänkt att beställa från chainreactions, aldrig gjort de förr.
Men de står ju att det är gratis frakt över typ 1400kr så då kan man ju passa på!
Nån som har beställt o vet att de verkligen är gratis frakt?:P
Fungerade leveransen bra, kunde man betala på postförskott?
Skulle va trevligt om någon visste!
Hade tänkt att beställa en hel del grejer av märket DaBomb, Ram osv. , vet någon om det är ett bra märke? Jag har aldrig kört på de förr så ja vet ju inte:P
Hade tänkt att beställa hela dirt cykeln därifrån, (ss,hardtail,suspension,26'') ! Vad bör jag tänka på? Finns det någon kunnig person så skulle jag uppskatta dennes svar !:D
rätt hårda krav på att cykel skall vara tålig, gillar att köra upp till max!! kör lite skog o hoppar mest!!
pöss
Jag hade tänkt att beställa från chainreactions, aldrig gjort de förr.
Men de står ju att det är gratis frakt över typ 1400kr så då kan man ju passa på!
Nån som har beställt o vet att de verkligen är gratis frakt?:P
Fungerade leveransen bra, kunde man betala på postförskott?
Skulle va trevligt om någon visste!
Hade tänkt att beställa en hel del grejer av märket DaBomb, Ram osv. , vet någon om det är ett bra märke? Jag har aldrig kört på de förr så ja vet ju inte:P
Hade tänkt att beställa hela dirt cykeln därifrån, (ss,hardtail,suspension,26'') ! Vad bör jag tänka på? Finns det någon kunnig person så skulle jag uppskatta dennes svar !:D
rätt hårda krav på att cykel skall vara tålig, gillar att köra upp till max!! kör lite skog o hoppar mest!!
pöss