D
Deleted member 65291
Guest
www.sport-conrad.de
men mupp de står ju i inlägget.. 22 €
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
när fakturan kmr, men du kan betala innan tror ja(=jjohaan sa:Hej!
Om man har valt banköverförning ska man då betala när fakturan kommer eller kan man betala Direkt när orderbekräftan kommer ?
Tackar för snabbt svar!yiu-han sa:Ingen moms eller tull tillkommer på varor köpta inom EU. Så svaret är nej du behöver inte betala moms men frakt tillkommer precis som du säger.
Du ska använda IBAN och BIC. Slå ihop BIC:en utan mellanslag.Clabbeyayo sa:Tjena skulle behöva lite hjälp här
Beställde nyss ett par T-Hall med marker bindning omonterade!
Valde att betal via Banköverföring och fick då ett mail genast om lite uppgifter vart jag skulle lägga in pengarna:
Bank account:
VR-Bank Penzberg EG
Konto-Nr: 77666 BLZ: 703 918 00
IBAN: DE09 7039 1800 0000 0776 66
BIC: GENODEF 1 PZB
Vilket rackarns nummer ska jag använda? Och ska jag betala nu innan eller kan man vänta och betala på faktura när den kommer? Om jag nu valt Bank Transfer?
all hjälp uppskattas!
MVH!
du vill inte att de skall montera din bindning, ta den omonterad å fixa det på hemmaplan isttriumfen sa:OM jag vill ha mitt monterade bindningar, ska ja då välja progressive stance eller classic stance?
Skriv att du vill ha mittmonterat i Comment-fältet när du ska betala. Då blir det garanterat rätt!triumfen sa:OM jag vill ha mitt monterade bindningar, ska ja då välja progressive stance eller classic stance?
'theusualsuspect sa:Skriv att du vill ha mittmonterat i Comment-fältet när du ska betala. Då blir det garanterat rätt!triumfen sa:OM jag vill ha mitt monterade bindningar, ska ja då välja progressive stance eller classic stance?
Man kan lita på att dom monterar i mitten om man skriver det i comment...Gurra sa:'theusualsuspect sa:Skriv att du vill ha mittmonterat i Comment-fältet när du ska betala. Då blir det garanterat rätt!triumfen sa:OM jag vill ha mitt monterade bindningar, ska ja då välja progressive stance eller classic stance?
Kan man lita på de att de gör 100 % rätt med monteringen
Nej? Jag betalade 25€ för 2 veckor sen iallafall...triumfen sa:Svenska frakten låg på 50 euro inte 22..
Jag köpte 2 par armada ar6 häromdan och det var ett tillägg på 50 euro. tar dom extra frakt för fler par skidor?theusualsuspect sa:Nej? Jag betalade 25€ för 2 veckor sen iallafall...triumfen sa:Svenska frakten låg på 50 euro inte 22..
Jag köpte 2 par armada ar6 häromdan och det var ett tillägg på 50 euro. tar dom extra frakt för fler par skidor?theusualsuspect sa:Nej? Jag betalade 25€ för 2 veckor sen iallafall...triumfen sa:Svenska frakten låg på 50 euro inte 22..
Jepp, hade tänkt dela frakten med en kompis men det sket sig ju ganska hårt, vet dock inte hur mycket kläder osv. man kan beställa utan att det kostar extra. Någon som har koll?triumfen sa:Jag köpte 2 par armada ar6 häromdan och det var ett tillägg på 50 euro. tar dom extra frakt för fler par skidor?theusualsuspect sa:Nej? Jag betalade 25€ för 2 veckor sen iallafall...triumfen sa:Svenska frakten låg på 50 euro inte 22..
Ja de va ju förjävligt att dom spräcker den gamla traditionen att dela fraktpris!Gudrunnator sa:Jepp, hade tänkt dela frakten med en kompis men det sket sig ju ganska hårt, vet dock inte hur mycket kläder osv. man kan beställa utan att det kostar extra. Någon som har koll?triumfen sa:Jag köpte 2 par armada ar6 häromdan och det var ett tillägg på 50 euro. tar dom extra frakt för fler par skidor?theusualsuspect sa:Nej? Jag betalade 25€ för 2 veckor sen iallafall...
Snälla läs iaf 3 inlägg ovanför dig?Hampe_ee sa:Hmm lite problem emd bindningsmonteringen. Finns att välja mellan Standard(FR) eller Modern (FS). Vilken ska man välja om man vill ha mittmonterat?
Får tacka så mycket =)Mountain_Man sa:Jag har under de senaste åren köpt tre par skidor från SC, alla monterade på ett vad jag kan avgöra korrekt sätt. Har faktiskt betydligt sämre erfarenhet från lokala skidhandlare när det gäller monteringen. Känns definitivt inte som risken är större att låta SC montera än Stadium, Intersport ...
Standard (FR) innebär att bindningen monteras enligt skidans märkning vilket normalt innebär en bit bakom "mitten".
Modern(FS) innebär att bindningen mittmonteras.
/MM
Det undrar jag också. Vad ska man göra nu??? Hjälp!! måste skaffa nytt lagg. Min gamla goda K2 pajjade häromdan.eddie_a sa:Jag ska beställa ett par skidor och undrar vad jag ska ange som mounting point om jag vill ha dom mitt monterade, alternativen som finns är -5, -2,5 och 3 pin.
Håller med han! otroligt bra priser och snabb frakt!Perkal sa:www.skidbutiken.com