Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag beställde mina gamla pe (2 år sen) på en måndag, fick trackingen på tisdagen och skidorna på torsdagen.porky sa:måste tillägga att pengarna har iaf inte dragits från kontot än.
ehh lägger till en fråga, när ni beställt, har ni fått siffrorna om ups samma dag o pengarna har dragits då. alltså om ni beställt runt ca 12 tiden(lunch) eller har dom typ dragits dagen efter, har kollat deras butiker i tysklands öppettider o alla stänger 7 på kvällen för dom, någon som vet om det är bättre o beställa innan dom stänger alltså runt kanske 2 för dom, tänkte om dom fixar allt den dagen då. tacksam för svar, svara helst i GB
Momsen är inräknad! Inom EU så betalar du moms i det land varorna köps (dvs tysk moms i detta fall)billingebacken sa:Hej alla skidbarn.
Kan någon svara mig på om moms är inräknad i priserna?
Om inte - Betalar jag moms i tyskland eller sverige?
...och finns det, i så fall, ett enkelt sätt att beräkna momsen?
Maila/ring så får du säkert lägre pris/ny brädatobbe25 sa:fick min k2 illusion bräda som jag beställt från conrad idag men det va en 10cm repa på ovansidan, tråkigt. kanske kan få reducerat pris eller nått.
Absolut, Conrad är bra att ha att göra med. Brukar aldrig vara några problem.Stepup sa:Betällde ett par silencer i början av förra säsongen i våras så åkte som stålkanterna upp i tailen. ( dom lossnade så nu står dom rakt ut) Nån idé att reklamera?
synd att suspecten inte kommit in än skulle jag sagtjhei sa:montera bindningar är ju hasch om man låter dom göra.
polare tappade sin ena när han åkte pga för stora skruvhål :P
annars äe ju riktiga |feSt:P| priser
synd att suspect redan är slut
hur reklamerar man då=Hornta sa:Absolut, Conrad är bra att ha att göra med. Brukar aldrig vara några problem.Stepup sa:Betällde ett par silencer i början av förra säsongen i våras så åkte som stålkanterna upp i tailen. ( dom lossnade så nu står dom rakt ut) Nån idé att reklamera?
den va inne, sen stod de att den va temporärt slut o nu är den helt crazy lost....Pizzaaugust sa:synd att suspecten inte kommit in än skulle jag sagtjhei sa:montera bindningar är ju hasch om man låter dom göra.
Och vars gör man detta?Extreme79 sa:bättre att handla för inköps pris i sverige! vet man iaf vad man får... tycker inte dom är speciellt billiga på sport conrad
för fan jag klistrade ju in hela skiten ang det där. men det verkar folk missa, men suspect är ju viktigt för folk!Hogizz sa:
okej:S då var dne inne kort tid:Sjhei sa:den va inne, sen stod de att den va temporärt slut o nu är den helt crazy lost....Pizzaaugust sa:synd att suspecten inte kommit in än skulle jag sagtjhei sa:montera bindningar är ju hasch om man låter dom göra.
Haha såg ditt inlägg senare, sry bout that.Wippeh sa:för fan jag klistrade ju in hela skiten ang det där. men det verkar folk missa, men suspect är ju viktigt för folk!Hogizz sa:
skulle gjort det mer synligt. kanske typ gjort saker i fet stil eller röd text eller nått. förövrigt gäller varningen bara dom som har firefox, möjligen chrome, inte iexplorer eller safari.
men iallafall. som det står om du klickade på varför dom visar varningen:
Has this site hosted malware?
No, this site has not hosted malicious software over the past 90 days.
kan lika gärna vara nå bullshit dom hittat. står ju inte ens vad dom hittat! iaf inte conrads egna lurifax utan säkert någon sneaky bitch som vill rippa lite kunder på gratispengar.
Rätt korkat inlägg. Vem kan handla för inköpspris när man behöver ett par skidor?Extreme79 sa:bättre att handla för inköps pris i sverige! vet man iaf vad man får... tycker inte dom är speciellt billiga på sport conrad
Kan bara hålla med. Inte speciellt billiga (Extreme79).. Säg mig då var i sverige kan du hitta völkl kuro med jester för 709 eur????? Nä tur att conrad finns annars hade man varit ruinerad.4800 sa:Rätt korkat inlägg. Vem kan handla för inköpspris när man behöver ett par skidor?Extreme79 sa:bättre att handla för inköps pris i sverige! vet man iaf vad man får... tycker inte dom är speciellt billiga på sport conrad
Sport - Conrad är ett fenomen som vi ska vara sjukt tacksama för.
Jag älskar SC. Billigt och bra service.
Vad kan va fel med det?
Bindningar och skidor säljs alltid separat, (tror jag?) Dock får du gratis montering av dom om du köper skidor och bindningar samtidigt,slackerr sa:Jag har en fråga bara, kanske redan har sagts men ändå, har inte hittat att det står att bindning medföljer men av det ni skriver verkar det som det ?
Tänkte köpa 08/09 K2 silencer 159 cm nån som vetom bindning ingår?![]()
Du vet att du kan välja att sidan ska va på engelska längst upp till höger va?slackerr sa:Jag har en fråga bara, kanske redan har sagts men ändå, har inte hittat att det står att bindning medföljer men av det ni skriver verkar det som det ?
Tänkte köpa 08/09 K2 silencer 159 cm nån som vetom bindning ingår?![]()