Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag beställde i tisdags och fick en bekräftelse idag att dom skulle levereras på tisdagen som kommer.Joxx sa:Jag har skickat en beställning i torsdags förra veckan, och dem har ännu inte svarar på mitt mail. Tror ni att det är för att dem har mycket att göra nu till jul eller har det blivit något fel?
testa att läsa igenom tråden först. svaret står där...Twinaren sa:Har en liten fråga, Vad är det för skillnad på Core center och True ski center? Vilken av dom är mittmontering?
beställde för en vecka sen. har ännu inte fått mina skidor. hoppas jag får dem före nyår iaf. men nu i december kanske det är lite längre leveranstid.shorty sa:tänkte fråga här eftersom tråden handlar om sport-condrad så behöver jag inte göra en ny
nu e det så att jag beställde ett par skidor från SC för 12 dagar sedan...någon som vet hur länge det brukar ta att få dem levererade till sydöstra finland? börjar få lite små panik eftersom jag ska iväg och åka på fredagen... vill helst inte åka på mina scott p1or:S
de har inte tagit nåra pengar från kontot...och vi har inte fått nån bekräftelse kan det tyda på att min beställning inte "funkade"? tänkte fråga lite här först för att sedan kontakta SC.
så det betyder att jag egentilgen inte ska oroa mig? fast inte så skoj o dra upp till ruka på mina 141 långa p1orskidnarkoman sa:fick just besked av sport-conrad. får mina den 27. skulle ha fått dem tidigare egentligen men det är december vilket innebär förläng leveranstid och julhelgen kommer ju emellan i mitt fall.
När skulle du fått dem egentligen då? Beställde i tisdags, och dom ska komma imorn (tisdag).skidnarkoman sa:fick just besked av sport-conrad. får mina den 27. skulle ha fått dem tidigare egentligen men det är december vilket innebär förläng leveranstid och julhelgen kommer ju emellan i mitt fall.
vafan? jag har väntat 2 veckor på mina fujative... vad tog du för bindningar? kan ju vara att look px 12 var slut då så jag får väl vänta:/AlbertBerggren sa:beställde fujative i söndags fick ett mail om samma kväll och så sa dom att jag skulle få mina fujative om 4-6 dagar:P
Sicka ett mail nu! När jag inte fick en orderbekräftelse och när inga pengar drogs från mitt konto mailade jag två dagar efter beställningen. Anledning att dom inte sickade skidorna direkt var för att killen som monterade telemark inte jobbade dom dagarna (enligt kundtjänst). Han ringde upp mig en dag efter mailet och jag förklarade för han hur jag ville ha mina bindningar monterade och efter det gick det fort. Skulle aldrig vänta mer än 2-3 dagar att maila ifall jag inte fått en orderbekräftelse...shorty sa:tänkte fråga här eftersom tråden handlar om sport-condrad så behöver jag inte göra en ny
nu e det så att jag beställde ett par skidor från SC för 12 dagar sedan...någon som vet hur länge det brukar ta att få dem levererade till sydöstra finland? börjar få lite små panik eftersom jag ska iväg och åka på fredagen... vill helst inte åka på mina scott p1or:S
de har inte tagit nåra pengar från kontot...och vi har inte fått nån bekräftelse kan det tyda på att min beställning inte "funkade"? tänkte fråga lite här först för att sedan kontakta SC.
okej ska väl göra det dåOskar_Nft sa:Sicka ett mail nu! När jag inte fick en orderbekräftelse och när inga pengar drogs från mitt konto mailade jag två dagar efter beställningen. Anledning att dom inte sickade skidorna direkt var för att killen som monterade telemark inte jobbade dom dagarna (enligt kundtjänst). Han ringde upp mig en dag efter mailet och jag förklarade för han hur jag ville ha mina bindningar monterade och efter det gick det fort. Skulle aldrig vänta mer än 2-3 dagar att maila ifall jag inte fått en orderbekräftelse...shorty sa:tänkte fråga här eftersom tråden handlar om sport-condrad så behöver jag inte göra en ny
Att inte fler företag kan ta efter detta lysande exempel!Dustbin_Dan sa:Liten trevlig historia om Conrad...... Rekommenderat dem för en kollegas son som använt sina ihopsparade pengar för att köpa ett par Mantra. Betalat och klart och så får jag se att dom sänkt mantra med 100 euro. Skit tänker jag att dom inte beställde en vecka senare. Men igår fick hon mail från Conrad som berättade att dom sänkt priset och sätter in mellanskillnaden på hennes konto!
Ganska trevligt och ett bra sätt att behålla och få nya nöjda kunder!
mina s914 glappade något i tådelen första åken. men jag tog en skruvmejsel och justrerade inställningarna på höjden och i sidled. sen dess har det inte varit några problem. prova även att ställa om vikten. kan ju bli knepigare med look, men funkar inte nått av det för dej så gå in på adrenalin med skidorna....Torkkeli sa:woho, fick hem mina Dynastar Trouble Maker idag. tog 4-5 arbetsdagar hit upp till Luleå, creds!
Men nu till problemet:
Köpte till bindningarna Look px 12 wi och fick därmed också skriva in sullängden 307mm.
Men nu när skidorna kom så satt det en lapp på skidorna som lyder:
"Attention! The binding is NOT adjusted to the original shoes of your skiing level and ability!
Please adjust the binding before use(according to your shinbone's head diameter and your personal skiing skills) to your original boots!"
Tetstade därefter att knäppa på pjäxorna och se hur det passade men jag märker direkt att det inte sitter så tajt som det borde...
Vad är det som jag kan justera eller är det något som jag måste lämna in i affär för att dem ska fixa? =/
Mvh Per