D
Deleted member 65291
Guest
www.sport-conrad.de
De får helt enkelt sänka priserna om de ska vara me o slåss om oss skidkonsumenter.. ^^^^
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du får välja om du ska köpa bara skidan, skidan+bindningar eller skidan+bindningar+pjäxor!Drkosmos sa:Får man med bindning på alla skidor eller måste man köpa till det ?
eller bara en bindning?s-w sa:Du får välja om du ska köpa bara skidan, skidan+bindningar eller skidan+bindningar+pjäxor!Drkosmos sa:Får man med bindning på alla skidor eller måste man köpa till det ?
Beror ju på om du väljer kategorin bara skida eller skida och bindningDrkosmos sa:Priserna som är på Sport-Conrad är alltså utan Bindningar ?
om du läser på deras sida så står de... man kan välja...l-uke sa:tja, jag undrar om man får bindningarna monterade?
Samma sak hände mig!rajtan sa:Jag känner att jag måste varna lite för Sport-Conrad.
Prylarna dom säljer är fina o så, men man ska nog akta sig för deras montering.
Jag köpte ett par Karma med marker M14 free där i höstas och efter i och för sig flitigt användande lossnade ena frambindningen helt från skidan i slutet av februari. Inte kul om man hade suttit högt uppe på nån alptopp.
Jag tog med mig grejerna till Jennewein nere i byn (stAnton) där dom kunde konstatera att Sport-Conrad borrat på tok för stora hål och bara fyllt i med något som var misstänkt likt limstift.
Så för all del, köp grejer där, men se för fan till att de monteras ordentligt.
det skriver du sen när du är påväg att bekräfta ordern, då finns det en liten ruta för att skriva olika kommentarer.. så gjorde jag iaf, sen i rutan efter jag hade skrivit hur jag ville ha bindningarna monterade skrev jag att dom skulle skicka mig ett mail och bekräfta att dom verkligen ahde förstått vad jag emnade och det gjorde dom också och allt fungerade bra med det!PLindgreen sa:Hej!
när man beställer från conrad och man har lagt skidor och bindning i kundvagnen kommer det upp att man ska välja vart bindningar ska monteras och vilken längd på skidan man ska ha men sen finns det Sole Lenght ( in mm) är det pjäxans mått?
Tänkte om man ville ha Mid sole + 4cm eller liknande vart skriver man in det isf?
Eller ska man montera här i sverige istället? vet inte nån riktig skidaffär i skellefteå utan bara team sportia tror du det går bättre där?
Att få en låt som Schnappi till superhit är väl ett tecken på enorm kompetens?:SSpa-rn sa:Man ska ej lita på tyskarna inog med att dom envisar sig att starta världskrig trots att dom förlorar samtliga. Att dom dessutom fick Låten "Schnappi" till en superhit är väl också ett tecken på stor inkompedens. Men seriöst har hört om många felleveransen så lita på Sverige!
TuchéAnjoh sa:Att få en låt som Schnappi till superhit är väl ett tecken på enorm kompetens?:SSpa-rn sa:Man ska ej lita på tyskarna inog med att dom envisar sig att starta världskrig trots att dom förlorar samtliga. Att dom dessutom fick Låten "Schnappi" till en superhit är väl också ett tecken på stor inkompedens. Men seriöst har hört om många felleveransen så lita på Sverige!
aja ska beställa därifrån iår för första gången och hoppas det kommer att gå bra :D
och det där med världskrigen friskt vågat hälften vunnit.......
Ja de lär du ju få! Fick mina på fyra dagar, och bor då i gävle.erik_91 sa:har en fråga om jag beställer idag fredag den 7 december får jag hem laggen innan den 21 då?:/ är beroende av dem då, undrar ifall jag ska chansa, ifall jag gör det tjänare jag 1000 kr på det, jag bor i sthlm btw
True center är när man har man bindningar MITT på skidan=skidans längd/2phsve sa:e true center samma sak som core center???
svara gärna!
Um.. tjockast? så du menar att man ska sätta bindningarna på nosen? -.^ ne men seriöst, core är väl när man monterar på den smalaste delen av skidan?PNyberg sa:True center är när man har man bindningar MITT på skidan=skidans längd/2phsve sa:e true center samma sak som core center???
svara gärna!
Core center är ju där skidan är som tjockast och där det är meningen att man ska sätta bindningen?...any objections?