Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är redan gissat på Sarektjåhka vilket är fel så det är inte "Sydtoppen" på 2025Det måste vara sydtoppen 2025. Som har under 100 m primiärfaktor så ingen topp![]()
Men Såltatjåhkkå är helt rätt, den ur havet sprungne på bilden är såklart Vattendroppe.Såltatjåhkkå
Tackar, identifierade Akka där i bakgrunden sedan blev det lite kartsök för att hitta rätt topp. Återkommer om en sund med bild.Men Såltatjåhkkå är helt rätt, den ur havet sprungne på bilden är såklart Vattendroppe.
Längst till vänster är Stortind/Eidetind, Kugelhornet är inte med i bildRånkeipen är ju helt rätt och bergen i bakgrunden blir som jag tror från vänster Kugelhorn, Stortinden/Eidetind, Valletind (vita i mitten)
@Vattendroppe is up
Insåg mitt misstag och editerade mitt svarLängst till vänster är Stortind/Eidetind, Kugelhornet är inte med i bildKan rita ut vars klätterlederna Klubbruta och Engelskdiederet går upp på den!
Måste dyka lite.
Utan att ha kollat närmare på kartan (är på gymmet) är jag ganska säker på att det här är närmste gissningen på alla kategorierna.Mt. Karamatsu ?
Ska det tolkas som det är min tur? Skulle tippa på att mer exakt är någon av topparna på kammen mellan de två jag nämnde eller vidare till Goryu?Utan att ha kollat närmare på kartan (är på gymmet) är jag ganska säker på att det här är närmste gissningen på alla kategorierna.
Kollade lite snabbt och jag hade fel. Men klar mest gillade gissningen från mitt håll ;p
Nej, jag ger dig inte rätt! Att klämma av rätt skidort borde inte vara så svårt nuSka det tolkas som det är min tur? Skulle tippa på att mer exakt är någon av topparna på kammen mellan de två jag nämnde?
Boom! Visst är det Tsugaike vi utgår från! Your turnGondolerna ser ut som Tsugaike Kogen
Mt Korenges 2766 meter duger inte? :PVi är tillbaka på lite högre berg till slut.
Missade att det är så högt.Mt Korenges 2766 meter duger inte? :P
Strikt taget har jag inte skrivit det nånstans (än), det kommer i facit sen! Tog en stund att gå upp dock :pMissade att det är så högt.Här är vi ännu högre... Tänkte mest på bilderna från Norden som dominerat dagen.
Har faktiskt vissa likheter (eller t o m ganska lik), men det är tyvärr fel.Kitzsteinhorn