Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Courmayeur helt klart. Men La Thuile är rätt fint också. Aldrig varit nere i La RosiereVar är trevligast att bo? La Rosière eller La Thuile?
Satan i gatan! Det gick snabbt. Jag trodde det skulle vara lite svårare för den här målgruppen, eftersom besökarna till övervägande del är välmående tyska pensionärer.Blejski grad bled heter visst slottet på andra bilden. Bilden tagen från Bled, Slovenien?
Hästrasen är Lipizzaner, känd från spanska ridskolan i Wien
Ah, platsen för bilden är dock Bled-sjön. Stuteriet tänkte jag mer som en avstickare...vilket ligger i det område som kallades Krain på den tiden grunden lades för Lippizzaner-rasen...
Jag kanske skulle tagit en bild jag hade från Bohinjka, sjön ovanför Bled. Den trodde jag dock skulle vara mer Freeride-användarnas ställe.Typiskt, här prioriterar man för en stund arbetet och missar lättplockad frukt. Bled är verkligen en fantastiskt vacker plats och i grannbyn Begunje kan man dessutom besöka Elanfabriken.
Jag gissar det! Området heter Kranjska på slovenska.Finns det nån koppling mellan "Krain" och "Kranska Gora"?
För lätt med den ledtråden om hästarna!Satan i gatan! Det gick snabbt. Jag trodde det skulle vara lite svårare för den här målgruppen, eftersom besökarna till övervägande del är välmående tyska pensionärer.
Fantastiskt vacker plats är det iaf.
I närområdet finns ju även Postojnagrottorna. Ett gigantiskt system av droppstensgrottor.
Jaha, så svårt var det.
Naj naj, zooma ut och byt land!
Jevvla piggen längst bort lurade mig. Jag gör bättre nytta i ngt möte istället.Naj naj, zooma ut och byt land!![]()
"Store Lurepiggen"Jevvla piggen längst bort lurade mig. Jag gör bättre nytta i ngt möte istället.![]()
Vet inte riktigt varför men kommer att tänka på Fornet i Val d'Isere
Bled är verkligen en fantastiskt vacker plats och i grannbyn Begunje kan man dessutom besöka Elanfabriken.