Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Georgien då... men vilket vattenfall?Landet räknas som vinets vagga
NejAlmåsabacken?
Inte Lofsdalen...Lofsdalen (ändrat mig)
NejTärnaby.
Jajamen, det är ovanför Stoos nära Fronalpstock. Vierwaldstättersee där nere, fliken närmast kallas även Urnersee. Fin kamvandring där med fantastisk utsikt som synes. Fick även chansen att åka världens brantaste bergbana, 110% stigning bitvis!
Första gången jag var där faktiskt, fast jag ser Fronalpstock från vardagsrumsfönstret... Nog mest känt för den där kamvandringen (om man är bekväm kan man ta sittlift både upp och ner och då är det "bara" runt 400 höjdmeter uppför och nedför). Var väldigt populärt med bilder av Urnersee på IG ett tag har jag hört... Säkert ok skidåkning på rätt dag, tre sittliftar och några släpliftar och massor av vad som ser ut som bra freeride terräng.aldrig hört talas om stället. men det verkar vara fantastiskt vackert och bra åkning!
Är väl bara börja gissa då... Åreskutan, Björnen, Tegefjäll, Duved (eller räknas de som ett område?), Trillevallen, Bydalen. Några rätt överhuvudtaget?![]()
JajamensanGräftåvallen då? Och Edsåsdalen? Kanske Huså också?