Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Drämmer till med Barcelona men känns lite osannolikt
Korrekt!Drämmer till med Barcelona men känns lite osannolikt
De va de värsta… kände igen den från barcelona men tänkte de säkert finns ngn dito iKorrekt!Din tur.
Bra försök men försök igenFått för mig att du mest hänger i nordligaste delarna så skjuter från höften och säger Dundret.
Inte de hellerKåbdalis?
Nej
NejFjätervålen?
NejTrillevallen?
norromNorr eller söder om Sveg?
Nå självklart! Bild från igår och tagen vid 6.1 pluppen. Över åt Kalle
Nu förstår jag inte? Öppna gärna upp för de låter ju intressantPersonlig namn finns det gott om i puff puff puder fast tror inte det är det.
Borde väl vara "Bergbanan Gütsch, även känd som Drahtseilbahn Gütsch eller helt enkelt Gütschbahn", för att citera en resurs.Som utlovat då, en ännu mindre imponerande bergbana.Stenhuset är toppstation, vad heter banan?
Visa bilaga 17993
Det gick ju fort!Borde väl vara "Bergbanan Gütsch, även känd som Drahtseilbahn Gütsch eller helt enkelt Gütschbahn", för att citera en resurs.
Och den här missade @STORPOTATEN !Det här går nog ännu snabbare: Vilken "helig plats" har vi här, var är bilden tagen?
Och vart står jag och lagar mat : )Katterjåkksliften.
För bövelen, det är ju min kusin lill-Bintje!!Och den här missade @STORPOTATEN !![]()
Jag trodde att det var Kung Edward den Förste.För bövelen, det är ju min kusin lill-Bintje!!![]()
Inte Kittelfjäll.Kittelfjäll?
Rotfyllning låter inget kul, hoppas det går bra.![]()