Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Yes, där har vi det. Hade just åkt ner för Mur Suisse och försökt klara hela i ett åk utan att stanna. När jag kom ner på transportsträckan och tittade upp möter jag en skärmflygare som just höll på att få luft i den. Jag var dock så slut i benen att mitt patetiska försök att ducka för en av linorna bara blev att jag böjde överkroppen lätt framåt, så jag fastnade lite i en av hans linor. Löste sig utan problem som tur var och han såg ännu mer skamsen ut än jag.Portes de Soleil - på den schweiziska sidan - Les Crosets/Champery ?
Tillverkare av stolarna. Annars blir det ingen utmaning för dig.Vad är frågan, namnet på liften, lunchstället, toppstationen, bergstoppen eller solens infallsvinkel?![]()
![]()
På stolarna svarar jag FIAM DondolinaTillverkare av stolarna. Annars blir det ingen utmaning för dig.
Jag har tillbringat tillräckligt lång tid i denna tråd för att lita på ditt ord.På stolarna svarar jag FIAM.
OK då tror jag att det är i ”TUSR” som det står på flaggan.All denna information , takk !
Haha
Lunchställets placering
www.laerchfilzhochalm.at
Cortina är det
Men jag har glömt namnet på lunchstället....
Edit: Cortina, Faloria? Eller?
Ja, det stämmer!!!
Faloria it is.
Viva Cortina
Vi kan inte prata om Cortina utan att prata om Bond. James Bond.
"James Bond skiing down the mountains in Cortina pursued by assassins on motorbikes. For Your Eyes Only (1981)."
For Your Eyes Only Ski Chase | James Bond 007
Bond (Roger Moore) ski’s down the mountain pursued by assassins on motorbikes in For Your Eyes Only (1981). Filmed in Cortina, Italy, the motorbikes’ wheels were fitted with special spike-laden tyres to ensure they could grip the snowy ground while travelling at 50mph.www.007.com
Din tur @fabianSvensson
Tyvärr felMeribel från Saulire typ?
Korrekt! Vi var på väg upp för La Cucumelle. Bilden till @STORPOTATENPuy St Vincent från Serre.
Som en blixt från klar himmel slår han ner. Och prickar utan att tveka in svaren korrekt. Snyggt.Liften heter DSL Medelz i Weissee Gletscherwelt och högsta toppen är Johannisberg 3453 möh.
Mycket snyggt taget!Stor flod som verkar går i väst-ost riktning. Finns inte så många. Skulle gissa Donau. Och efter några minuter på google tycker jag att det passar med Novi Sad?
Edit: Jag har dock aldrig varit i närheten, tror jag. Ren gissning med hjälp av skuggan och google maps...
Visa bilaga 28353
nejSkärhamn?