Hawk100
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Var du vid prästens badkar när bilden togs??I just detta fall är det iofs inte helt fel att tala om en vik…… med tanke på var bilden är tagen.
Fritt fram nu alltså!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var du vid prästens badkar när bilden togs??I just detta fall är det iofs inte helt fel att tala om en vik…… med tanke på var bilden är tagen.
Fritt fram nu alltså!
Ojoj, hela 96m fallhöjd
stenshuvud är väldigt vackert. Men jag har aldrig sett så många fästingar på benen som efter en lite promenad där![]()
Just det! Som ligger vid orten Vik som jag tänkte du kanske refererade till. Bild från helgen som gick.Var du vid prästens badkar när bilden togs??
Japp, det var Vik jag ”hintade” om.Just det! Som ligger vid orten Vik som jag tänkte du kanske refererade till. Bild från helgen som gick.
Till vänster en berömd strand som tyvärr delvis fått stänga pga erosion under vinterhalvåret. Vi badade längre söderut förra helgen, max 15-16 grader i vattnet…
jag är dessvärre* tvungen att besöka Skåne om 2v för någon släktsammankomst.Just det! Som ligger vid orten Vik som jag tänkte du kanske refererade till. Bild från helgen som gick.
Till vänster en berömd strand som tyvärr delvis fått stänga pga erosion under vinterhalvåret. Vi badade längre söderut förra helgen, max 15-16 grader i vattnet…
Jajamän!Jag tror det är Almdalen
Almdalen, Jämtland
Märkligt nog, hittade jag ingen info om Almdalen här på Freeride trots att det i toppturskretsar anses var ett ”hot spot”. I lördags tog jag med mig 15 åriga sonen på en tur över dagen till detta lilla paradis. Här kommer en rapport: Hemma i Östersund var snödjupet 20-30cm men när man kör de 11...www.freeride.se
Stalker!!Kom igen nu, mannen från Meråker! Jag har sett att du varit inloggad flera ggr idag!![]()
Oj, så såg det inte ut när jag var där för 30 år sedan….
Nä, men rätt epok…..Kurre Hamrin?
I Borrby!!!Med den blonda svagt skönjbara kalufsen på den rostiga statyn och tidsepoken vi pratar om så skulle det kunna vara Nacka Skoglund kanske?
Visst är det så!!Med den blonda svagt skönjbara kalufsen på den rostiga statyn och tidsepoken vi pratar om så skulle det kunna vara Nacka Skoglund kanske?
Korrekt.Torde vara Venedig?
Och det gör du helt rätt i, för det stämmer alldeles utmärkt!Jag kör på el Puigcampana 1408m?
Just det, Veranuten ja. Tyckte också att man inte såg längre än där liftarna slutade, så lät toppen av glaciären vara.Lite knepigt att svara på rätt svar här, men den högsta punkten på glaciären ser man inte härifrån. Glaciären är formad som ett konvext lock, så man ser inte mycket ovanför liftens toppstation på 1445 möh.
Jag har bestämt mig för att ge @STORPOTATEN rätt med 1513 möh, med vilket jag tror att han menar Veranuten till vänster i bilden.
Din bild!
Ser ut att vara lite högt upp, då får piloten göra en ”Stuka-dive” för kunna ta sig ner på Kastrup!Över Fyn och Stora Bält
Precis så, tagen i måndags från tåget som går riktigt nära sjön på några ställen. I bild dessutom Mythen, på ”fel sida” om Rigi jämfört med hur jag oftast ser dem. Rossberg med kanton Zugs högsta topp, Wildspitz, till vänster.Sempachersee med det numer legendariska berget Rigi vi alla lärt känna..?