Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Visst är det Ljusnan, i närheten av Bruksvallarna. Uppe på berget ligger Walles.Ljusnan, nånstans. Bruksvallarna?
Her er en ledtråd du kan ge: Jenny WMen nu kanske en litet svår: var är bilden tagen?
På en färja på väg mot Storsjö Kapell? Inte är det Kapellskär, så Nådendal?Ja, jag visste att ni fiskade en dag nära Funäsdalen. Men nu kanske en litet svår: var är bilden tagen?Visa bilaga 33275
Ja, Nådendal! Och vid hemresan med samma färjan fick jag covid och var tre veckor sjuk. Ja, en fin bastuavdelning med många olika bastun, mycket människor, jacuzzi, buffet, och - covid.På en färja på väg mot Storsjö Kapell? Inte är det Kapellskär, så Nådendal?
Och bärs!?Ja, Nådendal! Och vid hemresan med samma färjan fick jag covid och var tre veckor sjuk. Ja, en fin bastuavdelning med många olika bastun, mycket människor, jacuzzi, buffet, och - covid.
Yes Modane, uppifrån ett nysnöigt La Norma.Modane?
Du är i rätt område, två av tre rätt! Lauerzersee syns inte.Gitschen? Öööö, Lauerzsee, Zugersee, Vierwäldstättersee?
No men just så! Just nu lägger frugan sina kräftsmärtor i älven på Svenska sidan (grön liten båt), jag står här på Ryska sidan av älven. P. s. Har varit en ganska bra kräftsäsong hittills, då försommaren var så varm.Kymijoki (Kymmene älv)? 1743-1809?
Kan den där fukin piloten ens berätta om mina bågar där?
Ja, precis (fast utan tFrontalpstock?
Vi var ute igår och fick 319 st på 18 mjärdar mellan 17-23.Sedan skulle de kokas. Det blev sent...No men just så! Just nu lägger frugan sina kräftsmärtor i älven på Svenska sidan (grön liten båt), jag står här på Ryska sidan av älven. P. s. Har varit en ganska bra kräftsäsong hittills, då försommaren var så varm.Visa bilaga 33287
23? Härre gud! De är inte kräftor. De är hummern förstås ! (Vår rekord är 19-20) De där är förra veckans. Frugan kokade, då syrran, sonen och svärdottern kom hit.Vi var ute igår och fick 319 st på 18 mjärdar mellan 17-23.Sedan skulle de kokas. Det blev sent...
Ursäkta dåligt formuleratVi var ute igår och fick 319 st på 18 mjärdar mellan 17-23.Sedan skulle de kokas. Det blev sent...
Låter som en ny intressant behandlingsmetod?No men just så! Just nu lägger frugan sina kräftsmärtor i älven …
Lägg krondill i frysen också! Det brukar gå så, att när du behöver det, du kan inte hitta det i en enda butik i staden! Nu finns det, men, i september blir det svårare.Ursäkta dåligt formulerat
Förtydligande mellan klockan 16 och 23.
Det skall provsmakas ikväll så får vi se.
Själva kräftlagen blev lite tunn och utspädd då jag inte köpt mer krondill och Porter än för 100-150 kräftor.
Kan den där fukin piloten ens berätta om mina bågar där?
Nauders. Med Reschenpass / Schöneben i blickfånget.I vilken skidort är bilden tagen?
Visa bilaga 33294
Jösses, den där vill jag se dig i vid vattnet nästa gång @KaitsuH !!Läste på Truth Social en kille klagede: «Var på Saturday Night Fever Disco Revival i går men hamnade bakom den här killen så jag såg ingenting.
Piloten
PS: han hadde bättre moves enn Åke Blomquist!!»Visa bilaga 33292
Jag tror Kalle har gett sig tusan på att plocka alla mina bilder.... Men nästa bild, då jevvlar skall han få ngt att bita i.Felbertauerntunnel
Jag har varit i Österrike, kört i genom Vorlarlberg många gånger.Har du varit i Österrike?
Hexenkopf ligger ju vid Serfaus.![]()