Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rätt! 140cm och 85 i midja.Jag trodde Atomic junior Bent. Så, mycket smalare än 100?
Med såna skidor kan han väl åka Japan puder mycket enkelt! Jag har nu ätit skit två dagar med min bräda! Så mycket folk har jag aldrig sett tidigare på jullovet, pisterna bara stenar och is. Frun Irma bara skrattar åt mig, hun åker med sina gamla goda Armada TST:s, Irmadas. Men var satt Irma för 5 timmar sedan? @STORPOTATEN är bänkad nu.Rätt! 140cm och 85 i midja.
Perfekta för att få en lagom bekväm grabb på 143cm att sluta ploga för att det är tryggt. Nu är det bara parallella skidor som körs.
Just det! Din tur igen!Zauze d Oulx. Vet inte vart det är eller något annat men texten på husväggen hjälpte mig.![]()
Nordalsfjäll i RiksgränsenDå tar vi en lättare, vad heter berget mitt i bilden.
Jullov för en lärare = lördag varje dag så vi kör lite musik också. En låt som borde platsa på allas top tio lista.
Snyggt, så ni har glidit förbi Sauze också!Med såna skidor kan han väl åka Japan puder mycket enkelt! Jag har nu ätit skit två dagar med min bräda! Så mycket folk har jag aldrig sett tidigare på jullovet, pisterna bara stenar och is. Frun Irma bara skrattar åt mig, hun åker med sina gamla goda Armada TST:s, Irmadas. Men var satt Irma för 5 timmar sedan? @STORPOTATEN är bänkad nu.Visa bilaga 36203