Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Provar med denna. Så var är vi?
1735556285733.jpeg

Senast ändrad:
Såvitt jag vet är det enda stället med kanoner. Brukar kunna vara en saftig driva där sen såg jag kanonerna som avslöjade.
Ont om bilder på berg så ni behöver inte svara på vart bilden är tagen men vilken modell är det på skidan som grabben fick i julklapp och sen fick montera.

Bilagor

• IMG_3678.jpeg
    IMG_3678.jpeg
    843.4 KB · Besök: 88
Rätt! 140cm och 85 i midja.
Perfekta för att få en lagom bekväm grabb på 143cm att sluta ploga för att det är tryggt. Nu är det bara parallella skidor som körs.
Med såna skidor kan han väl åka Japan puder mycket enkelt! Jag har nu ätit skit två dagar med min bräda! Så mycket folk har jag aldrig sett tidigare på jullovet, pisterna bara stenar och is. Frun Irma bara skrattar åt mig, hun åker med sina gamla goda Armada TST:s, Irmadas. Men var satt Irma för 5 timmar sedan? @STORPOTATEN är bänkad nu.
IMG_20241230_113906.jpg

Med såna skidor kan han väl åka Japan puder mycket enkelt! Jag har nu ätit skit två dagar med min bräda! Så mycket folk har jag aldrig sett tidigare på jullovet, pisterna bara stenar och is. Frun Irma bara skrattar åt mig, hun åker med sina gamla goda Armada TST:s, Irmadas. Men var satt Irma för 5 timmar sedan? @STORPOTATEN är bänkad nu.Visa bilaga 36203
Snyggt, så ni har glidit förbi Sauze också!🤘😀
Och för tusan, en helt egen Promodel...ännu snyggare. 😲
1000011276.jpg

IMG_1085.jpeg

Var finns denna utsikt och vilket vatten ser vi i bilden? Ledtråd: tagen i ett naturreservat

Något för svår? Ledtråd 2:
Vattendraget stod för ca 11% av Sveriges elproduktion 2023 och vi tittar på detta från vad som efter senaste istiden var en ö i den kommande närliggande ortens skärgård

Ger Bultfeber rätt i första hand eftersom han är först och min fråga var så generellt ställd. Phi Phi Islands heter de tillsammans. PC också ännu mer rätt iofs.

Tackar Tackar
Så vad heter skidorten det räcker.
Men vill någon briljerar med namnet på liften så 👍

Bilagor

• 20241231_103118.jpg
    20241231_103118.jpg
    482.8 KB · Besök: 108
Tillbaka
Topp