fredw
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Ooeeh…. därr kan du säkårt köebe dajj en redig å go rögad sillamacka!![]()
Och kanske smörgås med stekflott som pålägg... Vad är det nu det heter, PC?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ooeeh…. därr kan du säkårt köebe dajj en redig å go rögad sillamacka!![]()
Stämmer bra det!Antar att ni allihopa redan vet svaret och redan "svarat" men slänger in Kåseberga hamn annars![]()
Japp, snyggt! Bland de vackraste platser jag varit på. Tänker typ att det är så det ser ut på Hawaii?Kvalvika, Lofoten?
Å närmare än Alperna....
Wow!!Japp, snyggt! Bland de vackraste platser jag varit på. Tänker typ att det är så det ser ut på Hawaii?
Vad jag minns, under dagtid kanske 20-25 grader och i vattnet var det typ 12-13. Oerhört friskt men kallt. Svettades som grisar på vandringarna. Såklart svalare på dagarna med moln.Wow!!
Vad är det för luft och vattentemperaturer där??
Okej, som en vanlig sommardag på valfri strand på Österlen alltså…!!!Vad jag minns, under dagtid kanske 20-25 grader och i vattnet var det typ 12-13. Oerhört friskt men kallt. Svettades som grisar på vandringarna. Såklart svalare på dagarna med moln.
Ska nog ha en del tur för att få sånt sommarväder där uppe. https://en.wikipedia.org/wiki/Lofoten#ClimateOkej, som en vanlig sommardag på valfri strand på Österlen alltså…!!!![]()
Korrekt. Strax norr om Europas fastlands västligaste punkt, intill Atlanten.Praia da Ursa?
Lördagsdisco?Korrekt. Strax norr om Europas fastlands västligaste punkt, intill Atlanten.
Kalle löser lördagsdiscot! @Kalle_Luzern
Inte ett berg så långt ögat kan nå, shopping i Bern? Marzilibahn?Den här tog jag i går. Vad heter bergbanan?
Visa bilaga 39523
Lördagar är inte för disco, utan för metal!Eftersom gubbarna är ute och spelar igen kör vi en klassiker.
Det där var Aces High på 80-talet. Så här såg det ut den 12:e juni 2025 på Söderstadion.Lördagar är inte för disco, utan för metal!Eftersom gubbarna är ute och spelar igen kör vi en klassiker.
Det var som fan, kör de de låtarna!Det där var Aces High på 80-talet. Så här såg det ut den 12:e juni 2025 på Söderstadion.
Och eftersom det bara är en kort snutt bjuckar jag på en bonus. Lite risigt ljud på konserten tyvärr, men sjukt snygg scenshow får jag säga.
Bild strax.
Kör bara låtar från de första 9 plattorna på denna turné. 4 låtar från Killers, 3 från Number of the beast och 4 från Powerslave tex. Hit på hit på hit... Rekommenderas starkt, och förhoppningsvis får ni bättre ljud än vad den där jevvla 3Arena kan erbjuda. Boka.Det var som fan, kör de de låtarna!Rime min absoluta favorit. Kanske får kolla efter biljetter i Zürich trots allt, var dessvärre inte direkt billiga de som fanns kvar när jag kollade förra veckan…
Visst är det Åsarna Södra. Inte alls märkligt att denna metropol har flera stationer....Åsarna södra?
Jo, men finns ju minst tre liftar där. Så lite mer specifikt vill jag ha.Emetten?
Den lilla smala kabinbanan som går upp till Niederbauen….?Jo, men finns ju minst tre liftar där. Så lite mer specifikt vill jag ha.
Så här ser det ut när man närmar sig toppstationen.
Visa bilaga 39535
Precis, Luftseilbahn Niederbauen.Den lilla smala kabinbanan som går upp till Niederbauen….?
Hyfsat nära, men inte rätt!Srora Fjäderholmen. Båten bakom är gamla goda Cinderella.
Nej nej….Marholmen
Vid Boule & Berså jämte Danviksbron?Visa bilaga 39538
Var är det som alla dessa vuxna människor leker i en sandlåda….??