Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Fortsätter på sommartemat. Var är jag?

Bilagor

• IMG_1384.webp
    IMG_1384.webp
    644.7 KB · Besök: 55
Visst är det Marzilibahn. Inte där för shopping, en gång var 4,5 år måste man dit och hämta nytt pass. Fast hann köpa några intressanta bärs när jag väntade på tåget. 😁🍻
Vad gäller berg så doldes de snygga stora av en blandning av fuktig luft och rök från Kanada. :(
1749913784819.webp

Mer rock med @STORPOTATEN (y)

Lördagar är inte för disco, utan för metal!🤘 Eftersom gubbarna är ute och spelar igen kör vi en klassiker.
Det där var Aces High på 80-talet. Så här såg det ut den 12:e juni 2025 på Söderstadion.🤘
Och eftersom det bara är en kort snutt bjuckar jag på en bonus. Lite risigt ljud på konserten tyvärr, men sjukt snygg scenshow får jag säga.

Bild strax.

Det där var Aces High på 80-talet. Så här såg det ut den 12:e juni 2025 på Söderstadion.🤘
Och eftersom det bara är en kort snutt bjuckar jag på en bonus. Lite risigt ljud på konserten tyvärr, men sjukt snygg scenshow får jag säga.

Bild strax.
Det var som fan, kör de de låtarna! 🤩 Rime min absoluta favorit. Kanske får kolla efter biljetter i Zürich trots allt, var dessvärre inte direkt billiga de som fanns kvar när jag kollade förra veckan…

Det var som fan, kör de de låtarna! 🤩 Rime min absoluta favorit. Kanske får kolla efter biljetter i Zürich trots allt, var dessvärre inte direkt billiga de som fanns kvar när jag kollade förra veckan…
Kör bara låtar från de första 9 plattorna på denna turné. 4 låtar från Killers, 3 från Number of the beast och 4 från Powerslave tex. Hit på hit på hit... Rekommenderas starkt, och förhoppningsvis får ni bättre ljud än vad den där jevvla 3Arena kan erbjuda. Boka.

Men var har vi hamnat här, är det Sveriges minsta tågstation? Vad heter stationen?
1749915350579.webp

Kommer inte upp om man söker efter Sveriges minsta station för övrigt.
Smutsig och repig ruta på den här kabinen dessvärre. Vad heter den?
IMG_7961.webp

Den lilla smala kabinbanan som går upp till Niederbauen….?
Precis, Luftseilbahn Niederbauen. (y)
Här någon minuts promenad från stationen, utan repigt glas.
1750003608043.webp

Din bild @Hawk100

Blev lite nervös när jag passerade den här skylten, men som vanligt (ung-)korna som var farligaste mötet.
1750004200035.webp

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp