ännu en mini jam från G-B

• Trådstartare Trådstartare pizzaaugust
  • Start datum Start datum
P

pizzaaugust

Guest
En till film från gårdagen med samma åkare inprincip plus filip för han vart så ledsen annars.
värt att tillägga är att när de skakar som fan är det inte jag som filma denna gång. utan adam.. men de går ju nästan att se,
och att jag blir ju ganska utägd:D.

njut.

Senast ändrad:
snowski sa:
ni är skit duktiga! men det ser ut som att hoppet suger pung...

Markoolio är skön!
hoppet var till ksillnad från i tisdags as hårt.
och markoolio är gangster.

fattar int ehur mina kompisar snurrar så fort:p me nså e dom hälften så liten också.p

En del hopp var rätt cleana en del andra hopp hade sina nackdelar,

(ni kunde haft bättre låt),,.. inte fatt ja har nå emot markolio han är ju grymmt bra :P, men de var inte så passande,...

Men najs najs kör på såå ; )

haha nej men är de inte max gordon också eller va fan han heter? men du fjällström är inte du portnötare lägre? eller både och? kepp it "gangster".

robins sa:
haha nej men är de inte max gordon också eller va fan han heter? men du fjällström är inte du portnötare lägre? eller både och? kepp it "gangster".
max gåååårdåån är inte med.
alex är både och.. mest portfag. men men..

okok, men den där Adam har issåfall parkinson,
för de går fan inte och se va han filmat

me_mogul sa:
vi lät adam filma lite denna gångenför dom klagade så hemskt på att jag skakade så ni fick se att jag inte var värdelös..
nejdå me nhan skakade som fan iaf:P

dålig musik och dålig redigering. Men respect åt åkarna som körde några ganska sköna trick me tanke på hoppets storlek

okej de va inte i den här filmen förlåt freeeii:P men den innan så drar simon också .

vadå utan markolio? vad ska dom har för musik då? markolio är det enda rätta

éééé soft. men han fjellström verkar vara lite väl stolt för en sån skit redigering :p yeye. bra åkning iaf :D sen lite väl onödig diskussion i tråden, ta de privat istället?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp