Antnäs Gangsters?

crazygadjet

Ny medlem
Antnäs Gangsters?
Det var ett tag sedan vi fick såg av Antnäs Gangsters. Senast släppte dom "Extreme sports in Antnäs" som sålde hyfsa utomlands. Men inte i närheten av dom andra filmerna dom har. Dom kom inte upp i normal standard enligt mig. Men vad har gänget för sig nu? Kanske satsar dom nu stenhårt och håller redan på med en ny gangster rulle? Antnäs Gangsters - Hoppstyltor?

Antnäs Gangsters?
Antnäs Gangsters är ju verkligen ett gäng som gått från botten till toppen. oavsett alla tjabbiga kommentarer så har dom kämpat och senaste utgåvan av dom var ju PERFEKT! har ej hört något från dom men antar att dom jobbar på ett stort projekt som förhoppningsvis kommer att säljas på stadium och freerideshopen.

Antnäs Gangsters?
Jag är besviken på Antnäs, just när de uppnådde nån form av kultstatus så drog sig hela Antnäs tillbaka. Inte en enda vinterrulle eller nånting:/

Antnäs Gangsters?
Enligt säkra källor har jag fått veta info om var Antnäs Gangsters tog vägen och varför dom försvann. Efter den massivt tunga kritiken här på Freeride började deras självförtroenden sakta och säkert tyna bort. Stressen att lyckas producera en film som FR-eliten skulle hylla tärde på dem. Deras misslyckande försök att slå igenom på den internationella marknaden kort där efter var nog droppen som fick bägaren att rinna över. Många av dem gick in i väggen och därefter splittrades gänget. Fem år senare vet fortfarande ingen var dom tog vägen men spekulationerna är många.

Jag som var ett stort fan av AG har spenderat de senaste åren på att ta reda på vad som hände och framförallt lokalisera dem. Det har varit kostsamt och krävande och stundtals mycket tufft men så värt det eftersom mitt 5 år långa detektivarbete gav viss utdelning.

Jag spårade en av dem till ett kloster i Tibet dit han flydde efter stressen och motgångarna. Han är idag munk och bor och utövar buddism i klostret. Han har funnit ro med hjälp av meditation kung fu och grönsaksodling. Då och då syndar han med klostrets nunna.

Två andra spårade jag till mörkaste Afrika där dom enligt uppgift blivit accepterade av en stamm som lever barbariskt utan någon kontakt med omvärlden. Miltals bort från civilationen och i djupaste djungeln. De bär höftskynke och sysselsätter sig med jakt hyddbyggning och odling av psykadeliska växter.

Den sista jag lyckades spåra befann sig i Japan han var den enda som hade viss hjärnsubstans kvar och inte lever i nån hydda eller skänkt sig till gud. Antnäs stuntman och producent. Han sysslar fortfarande med film och producering men har omskolat sig till musikbranchen där han verkligen gjorde succe. Det var nämligen han som gjorde Gangnam Style musikvideon.

Resten av medlemmarna var svåra att hitta och ingen vet var dom tog vägen.

Tillbaka
Topp