NyslipadeKanter
Aktiv medlem
Blir det någon skidåkning i vinter?
Nu tycker jag medicinsk apartheid är fel från början, men exemplena från Israel och andra ställen visar hur meningslöst det är.Min siffra för Israel avsåg vuxen befolkning, sorry. Men de har klart högre vaccinationsgrad än Sverige. Och trots att 90% av Israeler över 60 år är fullvaccinerade så stiger nu både smitta och dödstal, en tydlig ny våg. Tillräckligt oroväckande för att tänka att även denna försäsong kan innehålla negativa överraskningar.
Visa bilaga 11392
Visa bilaga 11393
"Vaccinera dig eller var beredd på att inte få göra saker". "Men var beredd på att bli sjuk och dö även om du tagit vaccinet"
Det är som att sprutan blivit en religion där folk inte lyssnar på avvikande åsikter.
Själv har jag antikroppar som hos de allra flesta sitter i decennier på märgnivå och är betydligt bättre än artificiella och experimentiella vaccin som om de ens funkar kommer behöva boostersprutor*.
(* Det blir ju nästa grej. Hur många boostersprutor måste man ha tagit för att "VARA EN ANSVARSFULL OCH ICKEEGOISTISK MÄNNISKA?!?!?!?!" som ickevaccinerade anklagas för att vara?)