Brist på ansvar hos Sasquatch/Arcteryx
Jag la ner dem och bytte dem först mot en Marmot-ställ och just nu ett Norrøna Lofoten. Både i rätt storlek. Går alldeles utmärkt att få tag i om det inte står någon som utger sig för att veta vad han pratar om (och det borde denne faktiskt veta med tanke på att han säkert säljer dylika ställ flera gånger i veckan medan jag köper ett vartannat-vart tredje år).Rudolfsson sa:la_gravepojken, nu när du är aktiv på forumet igen. Kan du inte ge oss alla nyfikna själar (både de som går runt i skidkläder innanför tullarna och de som har läst ett flertal etikettpamfletter och har vett att inte göra något sådant förkastligt) en konklusion hur det gick med dina skalplagg från Arcteryx. Fick du några pengar tillbaka? Tog du några varv i tvättmaskinen och krympte dig själv? Tog du ett snack med Sverker? Frågorna är många, svaren, hittills, få.
Dessutom har jag fått (fått som i gratis) ett par Arcteryx Theta-byxor, denna gång i XL/tall och nu är längden rätt men de är för stora över bålen. Hur svårt kan det vara att göra ett par byxor med rätt storlek till någon med BMI 23? Tycker inte ens jag borde behöva köpa tall. I alla fall stämde deras storlekstabell som jag refererade till ovan (jag fick välja storlek på Arcteryxbyxorna i blindo/oprovade och enligt tabellen borde XL/tall vara tillräckligt långa men lite för vida - och det stämde ju).
Man hade kunnat byta Sasquatchs expedit mot ett Excelblad - det hade varit bättre för alla inblandade.
Senast ändrad: