Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ska börja pendla 1,5mil till jobbet m hoj (racer) men är inte så sugen på att spöka ut mig till Lance Armstrong. Nån som har tips om några roliga kläder som är vettiga att cykla i som tillfredsställer min fåfänga?
ja skulle ta vanliga vindtäta kläder..som e lite pöösiga..dom går ju bra å röra sej i och tar inte mycket rum i ryddsäcken om du vill ha packat ner dom =)
Haha, bryr mig inte så mkt om vad andra tycker. Tycker själv det är sjukt fult m rejsingstilen och vill inte göra för mkt avkall på min personliga integritet även om det säkert är mest funktionellt eftersom "alla" seriösa cyklister kör sån stil. Ska kolla länkarna
Om du ska ha vanliga byxor, så använd cykelbyxor under. Det borde i alla fall hjälpa lite mot skavsår i skrevet. Racingsadlar är inte alltid så sköna, och speciellt inte om man cyklar länge och ofta.
Haha, jo kanske... Bara du inte kommer i Jeans så är det väl rätt lungt Sen beror det lite på hur gammal/ny din cykel är, på en ny ser det bara noobigt ut med annat än träningskläder, men på en gammal kan man klä sig i nästan vad som helst=)